WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SPÓŁKI JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU PEŁNIĄCY FUNKCJĘ PREZESA ZARZĄDU. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Największe centrum serwisowo-naprawcze w południowej Polsce
Autoryzowany serwis MAN
Sprzedaż i serwis ogumienia, współpraca z firmami Goodyear, Dunlop Tires Polska
Kompleksowa likwidacja szkód, współpraca z ubezpieczycielami
Serwis Bosch Diesel Centrum, sprzedaż części zamiennych, stacja kontroli pojazdów
TRANSBUD Nowa Huta to największe centrum serwisowo-naprawcze w południowej Polsce, działające z powodzeniem od ponad 20 lat. Jako autoryzowany serwis MAN, firma zdobyła uznanie tysięcy zadowolonych klientów, oferując szeroki zakres usług serwisowych, naprawczych oraz sprzedażowych. W skład oferty wchodzi serwis i sprzedaż ogumienia, profesjonalne naprawy układów wtryskowych w ramach Bosch Diesel Centrum, serwis przyczep, sprzedaż części zamiennych, okręgowa stacja kontroli pojazdów, oraz kompleksowe likwidacje szkód komunikacyjnych. TRANSBUD Nowa Huta jest również rozpoznawalnym dealerem firm takich jak Goodyear i Dunlop Tires Polska, zapewniając klientom najwyższej jakości ogumienie i doradztwo. Firma prowadzi także serwis samochodowy maXserwis, specjalizujący się w serwisowaniu pojazdów ciężarowych i autobusów, z wykorzystywaniem zaawansowanych technologicznie urządzeń do diagnostyki i napraw. TRANSBUD Nowa Huta oferuje także myjnię TIR oraz usługi prania tapicerek, dbając o komfort i czystość pojazdów swoich klientów. Dodatkowo przedsiębiorstwo zajmuje się wynajmem powierzchni biurowych i magazynowych oraz jest operatorem usługi Toll Collect i serwisu tachografów, ciesząc się zaufaniem licznych klientów w tej dziedzinie. Profesjonalizm i zaangażowanie zespołu pozwala TRANSBUD Nowa Huta utrzymać wysokie standardy oraz dostosować się do potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Transbud Nowa Huta osiągnęła 30 580 275 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 30 447 470 zł. Pozostałe przychody to 132 806 zł.
Całkowite koszty wyniosły 29 392 995 zł.
Zysk netto wyniósł 1 054 474 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 184 553 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 580 275 zł w 2024 roku.
• 26 722 561 zł w 2023 roku.
• 23 887 752 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 143 752 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 054 474 zł w 2024 roku.
• 1 364 769 zł w 2023 roku.
• 223 073 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transbud Nowa Huta wynosi 1,22 mln zł.
EBITDA Transbud Nowa Huta wynosi 2,25 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
172 263 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 223 716 zł w
2024 roku.
• 1 605 149 zł w
2023 roku.
• 383 804 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
141 639 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 254 819 zł w
2024 roku.
• 2 446 032 zł w
2023 roku.
• 1 110 627 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transbud Nowa Huta wynosi 39 899 100 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
10 544 743 zł a 81 569 880 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 611 380 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 39 899 100 zł w 2024 roku.
• 37 777 612 zł w 2023 roku.
• 30 297 382 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transbud Nowa Huta wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transbud Nowa Huta charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7 912 891
zł.
Koszty operacyjne Transbud Nowa Huta wyniosły 29 223 754
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
449 610 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7 912 891 zł w 2024 roku
• 7 213 871 zł w 2023 roku
• 6 528 363 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2024 roku
•
29% w 2023 roku
•
28% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transbud Nowa Huta wyniosła 24 250 261 zł.
a
ktywa trwałe to 17 092 951 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 157 310 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 250 261 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 392 470 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 857 791 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 754 298 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 250 261 zł w 2024 roku.
• 22 696 048 zł w 2023 roku.
• 21 049 808 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transbud Nowa Huta wyniosły 3 857 791 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 250 261 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -19 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 857 791 zł w 2024 roku
• 3 358 052 zł w 2023 roku
• 3 076 581 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2024 roku
• 15% w 2023 roku
• 15% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transbud Nowa Huta wykazała przychody na poziomie 30 580 275 zł.
Organizacja zarobiła 1 313 649 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 259 175 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 054 474 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 32 614 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 259 175 zł w 2024 roku
• 313 598 zł w 2023 roku
• 199 602 zł w 2022 roku
Organizacja Transbud Nowa Huta wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki