Organizacja Mazurskie przedsiębiorstwo robót drogowych osiągnęła 10 772 230 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 740 420 zł. Pozostałe przychody to 31 810 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 392 070 zł.
Zysk netto wyniósł 1 348 350 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 514 649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 772 230 zł w 2024 roku.
• 13 771 353 zł w 2023 roku.
• 9 781 293 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 93 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 348 350 zł w 2024 roku.
• 1 117 696 zł w 2023 roku.
• 457 352 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mazurskie przedsiębiorstwo robót drogowych wynosi 1,62 mln zł.
EBITDA Mazurskie przedsiębiorstwo robót drogowych wynosi 1,7 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
116 169 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 624 518 zł w
2024 roku.
• 1 341 316 zł w
2023 roku.
• 505 433 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
123 387 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 696 392 zł w
2024 roku.
• 1 430 385 zł w
2023 roku.
• 636 943 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mazurskie przedsiębiorstwo robót drogowych wynosi 16 633 539 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 058 653 zł a 26 930 575 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 100 788 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 633 539 zł w 2024 roku.
• 17 074 077 zł w 2023 roku.
• 11 084 386 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mazurskie przedsiębiorstwo robót drogowych wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
35 546 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 462 689 zł w 2024 roku
• 390 334 zł w 2023 roku
• 351 443 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2024 roku
•
3% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mazurskie przedsiębiorstwo robót drogowych wyniosła 5 606 417 zł.
a
ktywa trwałe to 361 510 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 244 907 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 606 417 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 411 537 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 194 880 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 533 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 606 417 zł w 2024 roku.
• 5 080 032 zł w 2023 roku.
• 3 807 325 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mazurskie przedsiębiorstwo robót drogowych wyniosły 194 880 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 606 417 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 392 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 194 880 zł w 2024 roku
• 516 845 zł w 2023 roku
• 161 834 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mazurskie przedsiębiorstwo robót drogowych wykazała przychody na poziomie 10 772 230 zł.
Organizacja zarobiła 1 656 328 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 307 978 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 348 350 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 27 186 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 307 978 zł w 2024 roku
• 243 403 zł w 2023 roku
• 48 056 zł w 2022 roku
Organizacja Mazurskie przedsiębiorstwo robót drogowych wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Produkcja pozostałych wyrobów z mineralnych surowców niemetalicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.6%.
Największym udziałowcem od 06.09.2013 jest
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 24.11.2003 do 06.09.2013:
• Przedsiębiorstwo Budowy Dróg I Mostów Dromo (33% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Robót Drogowych (33% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego (33% udziałów)
Podobne organizacje do
MAZURSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH