SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB TRZECH OSÓB PREZES ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI, W PRZYPADKU POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Pol Truck Service to zaawansowane centrum serwisowe specjalizujące się w kompleksowej obsłudze pojazdów ciężarowych. Dzięki wielu latom obecności na rynku oraz wykwalifikowanej kadrze, firma oferuje szeroki zakres usług, od diagnostyki i napraw, po dostarczanie oryginalnych części wprost od producenta. Klienci mogą liczyć na całodobowe wsparcie w przypadku awarii mobilny serwis działa 24 godziny na dobę, co zapewnia szybkie i efektywne rozwiązanie problemów na drodze. Kompleks serwisowy Pol Truck Service wyposażony jest w nowoczesny sprzęt, umożliwiający prowadzenie skutecznych napraw na miejscu. Firma stawia na dostosowane indywidualnie rozwiązania, które pozwalają zaoszczędzić czas i gwarantują wysoką jakość usług. Pol Truck Service to nie tylko pomoc w nagłych sytuacjach, ale również codzienna obsługa serwisowa oraz dostosowywanie części zamiennych do specyficznych potrzeb każdego pojazdu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja POL Truck Service osiągnęła 1 659 537 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 301 130 zł. Pozostałe przychody to 358 407 zł.
Całkowite koszty wyniosły 861 592 zł.
Zysk netto wyniósł 439 538 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -166 304 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 659 537 zł w 2024 roku.
• 1 413 891 zł w 2023 roku.
• 4 742 397 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 152 199 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 439 538 zł w 2024 roku.
• -37 612 zł w 2023 roku.
• 2 823 481 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT POL Truck Service wynosi 64 tys. zł.
EBITDA POL Truck Service wynosi 136 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
81 627 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 64 416 zł w
2024 roku.
• -43 918 zł w
2023 roku.
• 3 186 388 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
58 203 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 136 497 zł w
2024 roku.
• -20 477 zł w
2023 roku.
• 3 312 775 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji POL Truck Service wynosi 7 214 269 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 489 306 zł a 23 198 705 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 399 933 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 214 269 zł w 2024 roku.
• 4 962 697 zł w 2023 roku.
• 19 734 024 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji POL Truck Service wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,155% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
POL Truck Service charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 517 293
zł.
Koszty operacyjne POL Truck Service wyniosły 1 236 715
zł.
Wynagrodzenia stanowią 42%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6583 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 517 293 zł w 2024 roku
• 514 551 zł w 2023 roku
• 518 174 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
42% w 2024 roku
•
39% w 2023 roku
•
35% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów POL Truck Service wyniosła 6 141 314 zł.
a
ktywa trwałe to 675 956 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 465 358 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 141 314 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 799 676 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 341 638 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 33 195 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 141 314 zł w 2024 roku.
• 5 835 023 zł w 2023 roku.
• 7 500 325 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania POL Truck Service wyniosły 341 638 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 141 314 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -312 988 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 341 638 zł w 2024 roku
• 474 885 zł w 2023 roku
• 462 322 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2024 roku
• 8% w 2023 roku
• 6% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja POL Truck Service wykazała przychody na poziomie 1 659 537 zł.
Organizacja zarobiła 478 954 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 39 416 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 439 538 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5631 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 39 416 zł w 2024 roku
• 11 996 zł w 2023 roku
• 274 618 zł w 2022 roku
Organizacja POL Truck Service wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kłos Waldemar
posiada 860 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 22.12.2008 jest
Kłos Waldemar
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.12.2008 do 22.12.2008
był Kłos Waldemar
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 02.10.2008 do 16.12.2008 najwięcej udziałów posiadał Kłos Waldemar . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.