SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Ti&ti Truck Service osiągnęła 7 603 268 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 603 268 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 585 333 zł.
Zysk netto wyniósł 17 936 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 780 268 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 603 268 zł w 2024 roku.
• 8 778 884 zł w 2023 roku.
• 5 681 385 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -62 525 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 936 zł w 2024 roku.
• 29 826 zł w 2023 roku.
• 216 452 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ti&ti Truck Service wynosi 28 tys. zł.
EBITDA Ti&ti Truck Service wynosi 223 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
68 145 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 28 130 zł w
2024 roku.
• 125 490 zł w
2023 roku.
• 242 437 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
20 074 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 222 954 zł w
2024 roku.
• 167 230 zł w
2023 roku.
• 339 451 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ti&ti Truck Service wynosi 5 502 367 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
179 357 zł a 19 008 171 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 002 800 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 502 367 zł w 2024 roku.
• 6 320 219 zł w 2023 roku.
• 4 979 356 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Ti&ti Truck Service wynosi 3,02%. To oznacza, że firma ma szansę 3,02% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,02% w 2024 roku.
• 3,01% w 2023 roku.
• 3,05% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ti&ti Truck Service wynosi 0,59%. To oznacza, że firma ma szansę 0,59% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,144% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,59% w 2024 roku.
• 0,52% w 2023 roku.
• 0,28% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Ti&ti Truck Service charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Ti&ti Truck Service wynosi 92 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 304 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 304 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
11 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 92 tys. zł w 2024 roku.
• 96 tys. zł w 2023 roku.
• 119 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 36 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 304 tys. zł w 2024 roku.
• 351 tys. zł w 2023 roku.
• 227 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 743 610
zł.
Koszty operacyjne Ti&ti Truck Service wyniosły 7 575 138
zł.
Wynagrodzenia stanowią 23%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
495 665 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 743 610 zł w 2024 roku
• 1 410 152 zł w 2023 roku
• 752 851 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
23% w 2024 roku
•
16% w 2023 roku
•
14% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ti&ti Truck Service wyniosła 5 981 095 zł.
a
ktywa trwałe to 726 771 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 254 324 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 981 095 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 482 371 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 498 724 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 631 459 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 981 095 zł w 2024 roku.
• 4 956 926 zł w 2023 roku.
• 2 126 021 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ti&ti Truck Service wyniosły 5 498 724 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 981 095 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 543 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 498 724 zł w 2024 roku
• 4 492 490 zł w 2023 roku
• 1 691 411 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2024 roku
• 91% w 2023 roku
• 80% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ti&ti Truck Service wykazała przychody na poziomie 7 603 268 zł.
Organizacja zarobiła 22 414 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4478 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 936 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -6269 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4478 zł w 2024 roku
• 5098 zł w 2023 roku
• 21 407 zł w 2022 roku
Organizacja Ti&ti Truck Service wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.07%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Itp International Trucks Parts Société Par Actions Simplifiée
posiada 50 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Osiński Mariusz
posiada 41 udziałów,
które stanowią 41.0% firmy.
Największym udziałowcem od 04.10.2023 jest
Itp International Trucks Parts Société Par Actions Simplifiée
kontrolujący 50% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.03.2022 do 04.10.2023:
• Osiński Mariusz (50% udziałów)
• Itp International Trucks Parts Société Par Actions Simplifiée (50% udziałów)
W okresie od 03.03.2021 do 08.03.2022 najwięcej udziałów posiadał Osiński Mariusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.