THE MEDIA INSIGHT POLSKA-SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000128978
NIP
5252245761
REGON
015208559

Podsumowanie

aktywa
23,5 mln
przychód
76,3 mln
zysk
1,3 mln
wartość firmy
58,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PL. PLAC KONESERA, 11
Kod pocztowy
03-736
Rejestracja
2002-09-03
Rozpoczęcie działalności
2002-08-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, WÓWCZAS DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO TEŻ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja The media insight polska-spółka z ograniczoną odpowiedzialności osiągnęła 76 283 583 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 76 283 366 zł. Pozostałe przychody to 216 zł.
Całkowite koszty wyniosły 74 951 840 zł.
Zysk netto wyniósł 1 331 526 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 14 657 213 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 76 283 583 zł w 2022 roku.
• 115 788 816 zł w 2021 roku.
• 46 956 733 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 283 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 331 526 zł w 2022 roku.
• 666 435 zł w 2021 roku.
• 466 825 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji The media insight polska-spółka z ograniczoną odpowiedzialności wynosi 58 365 059 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 183 234 zł a 190 708 956 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 11 251 750 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 58 365 059 zł w 2022 roku.
• 80 878 114 zł w 2021 roku.
• 34 018 000 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów The media insight polska-spółka z ograniczoną odpowiedzialności wyniosła 23 481 480 zł.
a
ktywa trwałe to 536 602 zł.
a
ktywa obrotowe to 22 944 877 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 481 480 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 910 979 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 570 501 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 252 551 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 481 480 zł w 2022 roku.
• 31 357 217 zł w 2021 roku.
• 21 077 637 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania The media insight polska-spółka z ograniczoną odpowiedzialności wyniosły 20 570 501 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 481 480 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 699 146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 570 501 zł w 2022 roku
• 29 997 445 zł w 2021 roku
• 19 949 354 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku
• 95% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja The media insight polska-spółka z ograniczoną odpowiedzialności wykazała przychody na poziomie 76 283 583 zł.
Organizacja zarobiła 1 735 009 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 403 483 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 331 526 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 76 629 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 403 483 zł w 2022 roku
• 260 388 zł w 2021 roku
• 111 022 zł w 2020 roku

Organizacja The media insight polska-spółka z ograniczoną odpowiedzialności wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Groupm posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 08.12.2017 jest Groupm kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.11.2009 do 08.12.2017:
• Jwt Warszawa (50% udziałów)
• Berkeley Square Holding B.v (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 13.02.2009 do 20.11.2009:
• Jwt Warszawa (50% udziałów)
• Ogilvy (50% udziałów)