Szeroki zakres usług transportowych i spedycyjnych
Specjalizacja w przewozach ładunków ponadnormatywnych
Możliwość obsługi formalności i pilotażu transportu
Zróżnicowana flota transportowa i sprzętowa
Własna stacja paliw dla obniżenia kosztów paliwowych
Przedsiębiorstwo Spedycyjno-Handlowe "TRANS-INSTAL" powstało w 1990 roku i ma swoją siedzibę we Wrocławiu. Jest to firma, która oferuje szeroki wachlarz usług z zakresu transportu oraz spedycji, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych, działających na terenie całej Polski i Unii Europejskiej. TRANS-INSTAL dysponuje zróżnicowaną flotą transportową, co umożliwia jej realizację zarówno prostych, jak i bardziej skomplikowanych przewozów ładunków. Specjalność firmy stanowią przewozy ładunków ponadnormatywnych, przy których kluczowe jest zajmowanie się odpowiednimi formalnościami oraz pilotażem transportu, co wyraźnie wyróżnia TRANS-INSTAL na tle konkurencji. Pracownicy przedsiębiorstwa to wykwalifikowani fachowcy, którzy dysponują bogatym doświadczeniem, co czyni firmę solidnym partnerem w zakresie przewozów drogowych. Dodatkowym atutem jest posiadanie własnej stacji paliw, co pozwala na obniżenie kosztów związanych z tankowaniem pojazdów, czyniąc ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną dla klientów z branży transportowej. TRANS-INSTAL dostosowuje swoje usługi do indywidualnych potrzeb klientów, co umożliwia ekspertom z firmy skuteczne i opłacalne rozwiązania w zakresie transportu i logistyki.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Spedycyjno- Trans-Instal osiągnęła 485 972 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 459 710 zł. Pozostałe przychody to 26 262 zł.
Całkowite koszty wyniosły 408 722 zł.
Zysk netto wyniósł 50 988 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -204 293 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 485 972 zł w 2024 roku.
• 450 085 zł w 2023 roku.
• 529 667 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 15 461 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 50 988 zł w 2024 roku.
• 10 234 zł w 2023 roku.
• 12 737 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spedycyjno- Trans-Instal wynosi 1 131 114 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
509 883 zł a 3 216 956 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -124 070 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 131 114 zł w 2024 roku.
• 905 930 zł w 2023 roku.
• 961 321 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spedycyjno- Trans-Instal wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Spedycyjno- Trans-Instal charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 93 959
zł.
Koszty operacyjne Spedycyjno- Trans-Instal wyniosły 434 934
zł.
Wynagrodzenia stanowią 22%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-77 258 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 93 959 zł w 2024 roku
• 102 332 zł w 2023 roku
• 138 657 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
22% w 2024 roku
•
23% w 2023 roku
•
27% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spedycyjno- Trans-Instal wyniosła 838 784 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 34 756 zł.
a
ktywa obrotowe to 804 028 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 838 784 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 804 239 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 545 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -44 745 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 838 784 zł w 2024 roku.
• 780 046 zł w 2023 roku.
• 770 958 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spedycyjno- Trans-Instal wyniosły 34 545 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 838 784 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -22 063 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 34 545 zł w 2024 roku
• 26 795 zł w 2023 roku
• 27 941 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2024 roku
• 3% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spedycyjno- Trans-Instal wykazała przychody na poziomie 485 972 zł.
Organizacja zarobiła 50 988 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 50 988 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Spedycyjno- Trans-Instal wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 46% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Potok Józef
posiada 653 udziałów, które stanowią 50.2% firmy.
Potok Grzegorz
posiada 140 udziałów, które stanowią 10.8% firmy.