KANTAR MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000055103
NIP
8981865139
REGON
932064197

Podsumowanie

aktywa
7,3 mln
przychód
9,4 mln
zysk
1,3 mln
wartość firmy
15,9 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. SZCZYTNICKA, 11
Kod pocztowy
50-382
Rejestracja
2001-10-22
Rozpoczęcie działalności
1999-08-06
Kapitał zakładowy
72000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Kantar media osiągnęła 9 362 233 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 034 354 zł. Pozostałe przychody to 327 879 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 737 466 zł.
Zysk netto wyniósł 1 296 888 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 189 807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 362 233 zł w 2022 roku.
• 9 568 645 zł w 2021 roku.
• 8 910 393 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 33 779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 296 888 zł w 2022 roku.
• 1 304 738 zł w 2021 roku.
• 1 180 198 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kantar media wynosi 15 897 956 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 4 468 918 zł a 23 834 227 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 825 528 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 897 956 zł w 2022 roku.
• 15 094 300 zł w 2021 roku.
• 13 178 754 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Kantar media wyniosła 7 324 187 zł.
a
ktywa trwałe to 1 012 619 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 311 568 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 324 187 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 958 557 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 365 630 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 840 744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 324 187 zł w 2022 roku.
• 5 767 189 zł w 2021 roku.
• 4 585 911 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Kantar media wyniosły 1 365 630 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 324 187 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 88 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 365 630 zł w 2022 roku
• 1 105 520 zł w 2021 roku
• 1 228 980 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
• 27% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Kantar media wykazała przychody na poziomie 9 362 233 zł.
Organizacja zarobiła 1 497 186 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 200 298 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 296 888 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -11 772 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 200 298 zł w 2022 roku
• 295 681 zł w 2021 roku
• 249 677 zł w 2020 roku

Organizacja Kantar media wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kantar Media Netherlands Holdings B.v. posiada 144 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 15.09.2022 jest Kantar Media Netherlands Holdings B.v. kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.08.2010 do 15.09.2022 był Taylor Nelson Sofres International Limited kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 13.04.2007 do 20.08.2010 najwięcej udziałów posiadał Taylor Nelson Sofres International Limited. Jego udziały w tym czasie wynosiły 67%.