AGENCJA PROMOCYJNO-HANDLOWA "MINI-MAX" SPÓŁKA JAWNA W.M.D.J. EKIERT KRS
0000044373
NIP
7640075329
REGON
004614555

Podsumowanie

aktywa
12,9 mln
przychód
61,2 mln
zysk
1,6 mln
wartość firmy
51 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
PIŁA
Adres
JANA STYKI, 11
Kod pocztowy
64-920
Rejestracja
2001-09-20
Rozpoczęcie działalności
1990-08-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNICY: WIESŁAW EKIERT, DARIUSZ EKIERT

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja promocyjno-handlowa "mini-max" osiągnęła 61 170 591 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 61 160 993 zł. Pozostałe przychody to 9598 zł.
Całkowite koszty wyniosły 59 538 885 zł.
Zysk netto wyniósł 1 622 108 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -6 748 263 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 61 170 591 zł w 2022 roku.
• 47 096 889 zł w 2021 roku.
• 47 459 031 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 384 508 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 622 108 zł w 2022 roku.
• 968 065 zł w 2021 roku.
• 1 509 274 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja promocyjno-handlowa "mini-max" wynosi 50 954 590 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 685 766 zł a 152 926 477 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 013 927 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 50 954 590 zł w 2022 roku.
• 38 690 099 zł w 2021 roku.
• 40 917 198 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja promocyjno-handlowa "mini-max" wyniosła 12 939 656 zł.
a
ktywa trwałe to 923 202 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 016 454 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 939 656 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 914 354 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 025 302 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 373 715 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 939 656 zł w 2022 roku.
• 11 091 717 zł w 2021 roku.
• 10 756 702 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja promocyjno-handlowa "mini-max" wyniosły 8 025 302 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 939 656 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 623 354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 025 302 zł w 2022 roku
• 6 531 835 zł w 2021 roku
• 6 435 704 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 60% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja promocyjno-handlowa "mini-max" wykazała przychody na poziomie 61 170 591 zł.
Organizacja zarobiła 1 622 108 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 622 108 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja promocyjno-handlowa "mini-max" wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do AGENCJA PROMOCYJNO-HANDLOWA "MINI-MAX"