Organizacja Yanik Agencja Reklamowa osiągnęła 133 926 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 133 821 zł. Pozostałe przychody to 105 zł.
Całkowite koszty wyniosły 105 690 zł.
Zysk netto wyniósł 28 130 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 133 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 133 926 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 28 130 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 28 130 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Yanik Agencja Reklamowa wynosi 31 tys. zł.
EBITDA Yanik Agencja Reklamowa wynosi 31 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Yanik Agencja Reklamowa wynosi 226 653 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
24 848 zł a 393 825 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 226 653 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 226 653 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Yanik Agencja Reklamowa wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,046% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Yanik Agencja Reklamowa charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 27 757
zł.
Koszty operacyjne Yanik Agencja Reklamowa wyniosły 102 562
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
27 757 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 27 757 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
27.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Yanik Agencja Reklamowa wyniosła 35 521 zł.
a
ktywa obrotowe to 35 521 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 35 521 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 33 130 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2390 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 35 521 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 35 521 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 79%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 85%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 79 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 85 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Yanik Agencja Reklamowa wyniosły 2390 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 35 521 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2390 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Yanik Agencja Reklamowa wykazała przychody na poziomie 133 926 zł.
Organizacja zarobiła 31 310 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3180 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 28 130 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3180 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3180 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku