Organizacja HSL Marketing Solutions osiągnęła 2 914 463 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 744 447 zł. Pozostałe przychody to 170 016 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 127 750 zł.
Strata netto wyniosła 1 383 303 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 914 463 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 914 463 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 383 303 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 383 303 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT HSL Marketing Solutions wynosi -1,46 mln zł.
EBITDA HSL Marketing Solutions wynosi -1,44 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji HSL Marketing Solutions wynosi 1 942 975 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 286 157 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 942 975 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 942 975 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji HSL Marketing Solutions wynosi 2,89%. To oznacza, że firma ma szansę 2,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 1,520% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,89% w 2023 roku.
• 4,41% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji HSL Marketing Solutions wynosi 4,57%. To oznacza, że firma ma szansę 4,57% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 4,513% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 4,57% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
HSL Marketing Solutions charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla HSL Marketing Solutions wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 110 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 110 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się między 2022 a 2023 rokiem.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 110 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 400 842
zł.
Koszty operacyjne HSL Marketing Solutions wyniosły 4 206 214
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
400 842 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 400 842 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów HSL Marketing Solutions wyniosła 1 208 540 zł.
a
ktywa trwałe to 123 591 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 084 949 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 208 540 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 378 303 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 586 843 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 208 540 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 208 540 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -114%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła -53%.
Marża netto wyniosła -47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -114 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 100 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -53 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -47 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania HSL Marketing Solutions wyniosły 2 586 843 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 208 540 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 214%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 586 843 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 586 843 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 214% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja HSL Marketing Solutions wykazała przychody na poziomie 2 914 463 zł.
Organizacja zarobiła -1 383 303 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 383 303 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku