Producent roślinnych pasztetów, paprykarzy i smalców.
Certyfikowane produkty bez konserwantów i alergenów.
Ekologiczne opakowania szklane.
Wysoka zawartość białka grochowego.
Różnorodność smaków i konsystencji nawiązująca do mięsnych odpowiedników.
FHARMFOOD to producent artykułów spożywczych opartych na roślinnych składnikach, który dąży do dostarczenia smacznych, zdrowych i ekologicznych produktów. Specjalizuje się w produkcji różnorodnych pasztetów roślinnych, paprykarzy oraz smalców roślinnych, które wyróżniają się unikalnym smakiem i konsystencją, nawiązującą do tradycyjnych mięsnych odpowiedników. Asortyment obejmuje różne wersje pasztetów, takie jak: klasyczny, ze śliwką szydłowską, z suszonym pomidorem, papryką i ziołami oraz z ogórkiem i koperkiem. Ponadto, w ofercie znajdują się również paprykarze i smalce, w tym smalec z fasoli oraz kremowe pasztety w wielu smakach. Produkty są wytwarzane w certyfikowanym zakładzie z zachowaniem wysokich standardów jakości, bez dodatku konserwantów i alergenów. FHARMFOOD kładzie duży nacisk na ekologię, wykorzystując szklane opakowania oraz oferując źródła białka przyjazne dla środowiska. Misją firmy jest przyciągnięcie uwagi Polaków do smacznej diety opartej na roślinach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fharmfood osiągnęła 2 587 528 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 587 528 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 559 458 zł.
Zysk netto wyniósł 28 070 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 862 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 587 528 zł w 2024 roku.
• 379 458 zł w 2023 roku.
• 100 068 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9357 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 28 070 zł w 2024 roku.
• -208 547 zł w 2023 roku.
• -608 823 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fharmfood wynosi 36 tys. zł.
EBITDA Fharmfood wynosi 85 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fharmfood wynosi 1 837 298 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 468 820 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 612 433 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 837 298 zł w 2024 roku.
• 252 972 zł w 2023 roku.
• 66 712 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fharmfood wynosi 0,62%. To oznacza, że firma ma szansę 0,62% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,186% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,62% w 2024 roku.
• 1,05% w 2023 roku.
• 1,25% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Fharmfood charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 12 793
zł.
Koszty operacyjne Fharmfood wyniosły 2 551 946
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4264 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 12 793 zł w 2024 roku
• 51 151 zł w 2023 roku
• 221 341 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2024 roku
•
9% w 2023 roku
•
31% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fharmfood wyniosła 603 377 zł.
a
ktywa trwałe to 54 201 zł.
a
ktywa obrotowe to 549 177 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 603 377 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -289 299 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 892 677 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 201 126 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 603 377 zł w 2024 roku.
• 499 032 zł w 2023 roku.
• 302 151 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fharmfood wyniosły 892 677 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 603 377 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 148%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 297 559 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 892 677 zł w 2024 roku
• 816 401 zł w 2023 roku
• 410 953 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 148% w 2024 roku
• 164% w 2023 roku
• 136% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fharmfood wykazała przychody na poziomie 2 587 528 zł.
Organizacja zarobiła 28 070 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 28 070 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Fharmfood wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Mtm Industries
posiada 6000 udziałów, które stanowią 100% firmy.