Organizacja Andbud Doho Design osiągnęła 3 938 073 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 938 071 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 272 024 zł.
Zysk netto wyniósł 666 047 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 969 037 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 938 073 zł w 2023 roku.
• 3 950 779 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 333 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 666 047 zł w 2023 roku.
• 192 339 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Andbud Doho Design wynosi 5 937 108 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
647 539 zł a 9 845 183 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 968 554 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 937 108 zł w 2023 roku.
• 3 551 212 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Andbud Doho Design wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,351% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
• 2,54% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Andbud Doho Design wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Andbud Doho Design charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Andbud Doho Design wynosi 166 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 110 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 302 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 110 tys. zł a 302 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
83 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 166 tys. zł w 2023 roku.
• 46 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 110 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 302 tys. zł w 2023 roku.
• 158 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 504 463
zł.
Koszty operacyjne Andbud Doho Design wyniosły 3 201 713
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
252 232 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 504 463 zł w 2023 roku
• 3 099 818 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2023 roku
•
83% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Andbud Doho Design wyniosła 984 284 zł.
a
ktywa obrotowe to 984 284 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 984 284 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 863 385 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 120 899 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 492 142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 984 284 zł w 2023 roku.
• 777 347 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 68%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 77%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Andbud Doho Design wyniosły 120 899 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 984 284 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 60 449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 120 899 zł w 2023 roku
• 580 008 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2023 roku
• 75% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Andbud Doho Design wykazała przychody na poziomie 3 938 073 zł.
Organizacja zarobiła 736 111 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 70 064 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 666 047 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 35 032 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 70 064 zł w 2023 roku
• 19 022 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Andbud Doho Design wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.004%.