Organizacja Big brands group daoudo meftah osiągnęła 431 168 847 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 430 789 383 zł. Pozostałe przychody to 379 464 zł.
Całkowite koszty wyniosły 420 149 880 zł.
Zysk netto wyniósł 10 639 503 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 61 832 621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 431 168 847 zł w 2022 roku.
• 297 942 049 zł w 2021 roku.
• 307 503 605 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -853 847 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 639 503 zł w 2022 roku.
• 9 597 830 zł w 2021 roku.
• 12 347 197 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Big brands group daoudo meftah wynosi 367 091 624 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
37 087 715 zł a 1 077 922 117 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 44 714 882 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 367 091 624 zł w 2022 roku.
• 267 021 277 zł w 2021 roku.
• 277 661 860 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Big brands group daoudo meftah wyniosła 130 952 923 zł.
a
ktywa trwałe to 23 454 264 zł.
a
ktywa obrotowe to 107 498 660 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 130 952 923 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 49 450 286 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 81 502 637 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 27 050 601 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 130 952 923 zł w 2022 roku.
• 100 000 697 zł w 2021 roku.
• 76 851 721 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Big brands group daoudo meftah wyniosły 81 502 637 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 130 952 923 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 839 237 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 81 502 637 zł w 2022 roku
• 59 998 131 zł w 2021 roku
• 45 824 162 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2022 roku
• 60% w 2021 roku
• 60% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Big brands group daoudo meftah wykazała przychody na poziomie 431 168 847 zł.
Organizacja zarobiła 14 918 100 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4 278 597 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 639 503 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4 278 597 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Big brands group daoudo meftah wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do BIG BRANDS GROUP DAOUDO MEFTAH