Organizacja Generation Z Agencja Kreatywna osiągnęła 310 997 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 310 997 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 268 981 zł.
Zysk netto wyniósł 42 016 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 103 666 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 310 997 zł w 2024 roku.
• 185 877 zł w 2023 roku.
• 211 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 42 016 zł w 2024 roku.
• 59 649 zł w 2023 roku.
• -10 576 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Generation Z Agencja Kreatywna wynosi 47 tys. zł.
EBITDA Generation Z Agencja Kreatywna wynosi 47 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Generation Z Agencja Kreatywna wynosi 450 518 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
75 124 zł a 777 493 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 150 173 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 450 518 zł w 2024 roku.
• 403 069 zł w 2023 roku.
• 141 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Generation Z Agencja Kreatywna wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Generation Z Agencja Kreatywna charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 147 979
zł.
Koszty operacyjne Generation Z Agencja Kreatywna wyniosły 264 332
zł.
Wynagrodzenia stanowią 56%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
49 326 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 147 979 zł w 2024 roku
• 10 200 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
18.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
56% w 2024 roku
•
8% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Generation Z Agencja Kreatywna wyniosła 165 499 zł.
a
ktywa obrotowe to 165 499 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 165 499 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 100 165 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 65 334 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 55 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 165 499 zł w 2024 roku.
• 106 260 zł w 2023 roku.
• 27 324 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Generation Z Agencja Kreatywna wyniosły 65 334 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 165 499 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 778 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 65 334 zł w 2024 roku
• 52 187 zł w 2023 roku
• 32 900 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2024 roku
• 49% w 2023 roku
• 120% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Generation Z Agencja Kreatywna wykazała przychody na poziomie 310 997 zł.
Organizacja zarobiła 46 665 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4649 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 42 016 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1550 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4649 zł w 2024 roku
• 5945 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku