AGENCJA PROMOCYJNO-WYDAWNICZA MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000926213
NIP
7642706478
REGON
520150151

Podsumowanie

aktywa
71 tys.
przychód
389 tys.
zysk
15 tys.
wartość firmy
335 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
PIŁA
Adres
UL. WAWELSKA, 118
Kod pocztowy
64-920
Rejestracja
2021-10-08
Rozpoczęcie działalności
2021-10-08
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja promocyjno-wydawnicza media osiągnęła 388 703 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 388 703 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 373 481 zł.
Zysk netto wyniósł 15 223 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 388 703 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 388 703 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 15 223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 15 223 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja promocyjno-wydawnicza media wynosi 335 193 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 15 167 zł a 971 759 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 335 193 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 335 193 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja promocyjno-wydawnicza media wyniosła 71 263 zł.
a
ktywa obrotowe to 71 263 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 71 263 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 223 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 51 040 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 71 263 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 71 263 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 75%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 75.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja promocyjno-wydawnicza media wyniosły 51 040 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 71 263 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 51 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 51 040 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja promocyjno-wydawnicza media wykazała przychody na poziomie 388 703 zł.
Organizacja zarobiła 18 324 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3101 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 15 223 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3101 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3101 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Wyniki na tle rynku "Wydawanie gazet" (58.13.Z)

Organizacja Agencja promocyjno-wydawnicza media wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Wydawanie gazet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Studio K2 posiada 58 udziałów, które stanowią 58% firmy.
Możejko Elżbieta posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.
Największym udziałowcem od 21.02.2022 jest Studio K2 kontrolujący 58% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.10.2021 do 21.02.2022 była Możejko Elżbieta kontrolująca 34% udziałów.

Podobne organizacje do AGENCJA PROMOCYJNO-WYDAWNICZA MEDIA