Organizacja Agencja Promocyjno-Wydawnicza Media osiągnęła 324 910 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 324 910 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 448 384 zł.
Strata netto wyniosła 123 474 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 108 303 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 324 910 zł w 2024 roku.
• 388 497 zł w 2023 roku.
• 388 703 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -41 158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -123 474 zł w 2024 roku.
• -9996 zł w 2023 roku.
• 15 223 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Promocyjno-Wydawnicza Media wynosi -123 tys. zł.
EBITDA Agencja Promocyjno-Wydawnicza Media wynosi -123 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Promocyjno-Wydawnicza Media wynosi 216 607 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 812 275 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 72 202 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 216 607 zł w 2024 roku.
• 265 955 zł w 2023 roku.
• 335 193 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Promocyjno-Wydawnicza Media wynosi 0,22%. To oznacza, że firma ma szansę 0,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,053% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,22% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Promocyjno-Wydawnicza Media charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 222 635
zł.
Koszty operacyjne Agencja Promocyjno-Wydawnicza Media wyniosły 447 702
zł.
Wynagrodzenia stanowią 50%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
74 212 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 222 635 zł w 2024 roku
• 166 425 zł w 2023 roku
• 150 801 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
16.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
50% w 2024 roku
•
42% w 2023 roku
•
41% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Promocyjno-Wydawnicza Media wyniosła 44 537 zł.
a
ktywa obrotowe to 44 537 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 44 537 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -114 198 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 158 735 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 14 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 44 537 zł w 2024 roku.
• 44 148 zł w 2023 roku.
• 71 263 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -277%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 108%.
Marża operacyjna wyniosła -38%.
Marża netto wyniosła -38%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -92.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Promocyjno-Wydawnicza Media wyniosły 158 735 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 44 537 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 356%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 52 912 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 158 735 zł w 2024 roku
• 34 873 zł w 2023 roku
• 51 040 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 356% w 2024 roku
• 79% w 2023 roku
• 72% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Promocyjno-Wydawnicza Media wykazała przychody na poziomie 324 910 zł.
Organizacja zarobiła -123 474 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -123 474 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 3101 zł w 2022 roku