SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIDCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja Karl Lagerfeld Poland osiągnęła 3 433 108 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 415 882 zł. Pozostałe przychody to 17 226 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 556 980 zł.
Zysk netto wyniósł 858 903 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 433 108 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 433 108 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 858 903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 858 903 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Karl Lagerfeld Poland wynosi 966 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Karl Lagerfeld Poland wynosi 6 379 776 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
655 427 zł a 12 024 635 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 379 776 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 379 776 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Karl Lagerfeld Poland wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,695% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2021 roku.
• 2,54% w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Karl Lagerfeld Poland wynosi 0,28%. To oznacza, że firma ma szansę 0,28% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,219% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,28% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
Karl Lagerfeld Poland charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2020 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Karl Lagerfeld Poland wynosi 95 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 175 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 175 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2020 a 2021 rokiem. Zmiana wynosi 95 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 95 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 175 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 351 386
zł.
Koszty operacyjne Karl Lagerfeld Poland wyniosły 2 450 318
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
351 386 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 351 386 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
14.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Karl Lagerfeld Poland wyniosła 11 966 635 zł.
a
ktywa trwałe to 1 320 502 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 631 133 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 15 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 966 635 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 873 903 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 092 733 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 966 635 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 966 635 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 98 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Karl Lagerfeld Poland wyniosły 11 092 733 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 966 635 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 93%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 092 733 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 092 733 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 93% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Karl Lagerfeld Poland wykazała przychody na poziomie 3 433 108 zł.
Organizacja zarobiła 982 704 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 123 801 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 858 903 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 123 801 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 123 801 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Karl Lagerfeld Poland wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Karl Lagerfeld Retail B.v.
posiada 297 udziałów,
które stanowią 99.0% firmy.