Szeroka oferta obejmująca szelki, legowiska i ubranka
Produkty cechujące się wysoką jakością oraz unikalnym designem
Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 250 zł
Możliwość zapisania się do newslettera z ekskluzywnymi ofertami
MIPI FASHION to marka, która powstała z pasji do psów i chęci dostarczenia im najlepszych akcesoriów. Zespół MIPI FASHION składa się z wieloletnich przyjaciół, którzy podczas wspólnych spotkań postanowili połączyć swoje zafascynowanie zwierzętami z produkcją wysokiej jakości produktów dla czworonogów. W ofercie MIPI FASHION znajdują się różnorodne akcesoria dla psów, w tym szelki, legowiska oraz ubranka, które wyróżniają się unikalnym designem i solidnym wykonaniem. Każdy z produktów ma na celu zapewnienie psom wygody, bezpieczeństwa oraz stylowego wyglądu. Dodatkowo, sklep oferuje bliską komunikację z klientami, a także możliwość śledzenia nowości i rabatów za pośrednictwem newslettera. Z czasem asortyment marki będzie się poszerzał, aby sprostać oczekiwaniom miłośników psów, którzy poszukują jakości dostosowanej do potrzeb swoich pupili.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mipi fashion osiągnęła 184 078 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 183 962 zł. Pozostałe przychody to 117 zł.
Całkowite koszty wyniosły 166 486 zł.
Zysk netto wyniósł 17 476 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 61 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 184 078 zł w 2023 roku.
• 157 784 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5825 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 476 zł w 2023 roku.
• 7972 zł w 2022 roku.
• -5906 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mipi fashion wynosi 288 280 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
95 657 zł a 510 168 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 96 093 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 288 280 zł w 2023 roku.
• 219 625 zł w 2022 roku.
• 40 571 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mipi fashion wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Mipi fashion wyniosły 163 248
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mipi fashion wyniosła 141 092 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 12 234 zł.
a
ktywa obrotowe to 128 859 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 141 092 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 127 542 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 550 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 47 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 141 092 zł w 2023 roku.
• 130 008 zł w 2022 roku.
• 54 634 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mipi fashion wyniosły 13 550 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 141 092 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4517 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 550 zł w 2023 roku
• 19 942 zł w 2022 roku
• 540 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 15% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mipi fashion wykazała przychody na poziomie 184 078 zł.
Organizacja zarobiła 19 263 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1787 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 476 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 596 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1787 zł w 2023 roku
• 204 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Mipi fashion wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Chorobik Piotr
posiada 164 udziałów, które stanowią 82% firmy.