SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEST SAMODZIELNIE UPRAWNIONY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI
Organizacja Majer Transport osiągnęła 3 104 485 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 101 125 zł. Pozostałe przychody to 3359 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 671 781 zł.
Zysk netto wyniósł 429 344 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 776 121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 104 485 zł w 2024 roku.
• 3 381 247 zł w 2023 roku.
• 1 172 047 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 107 336 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 429 344 zł w 2024 roku.
• 1 410 261 zł w 2023 roku.
• -252 151 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Majer Transport wynosi 474 tys. zł.
EBITDA Majer Transport wynosi 782 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Majer Transport wynosi 5 240 401 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 453 367 zł a 7 761 211 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 310 100 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 240 401 zł w 2024 roku.
• 9 026 569 zł w 2023 roku.
• 855 027 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Majer Transport wynosi 3,07%. To oznacza, że firma ma szansę 3,07% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,478% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,07% w 2024 roku.
• 3,07% w 2023 roku.
• 3,09% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Majer Transport wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,14% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Majer Transport charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 4 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Majer Transport wynosi 219 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 71 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 554 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 71 tys. zł a 554 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
55 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 219 tys. zł w 2024 roku.
• 241 tys. zł w 2023 roku.
• 7 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 71 tys. zł w 2024 roku.
• 101 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 554 tys. zł w 2024 roku.
• 400 tys. zł w 2023 roku.
• 47 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 375 645
zł.
Koszty operacyjne Majer Transport wyniosły 2 627 205
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
93 911 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 375 645 zł w 2024 roku
• 32 357 zł w 2023 roku
• 18 611 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Majer Transport wyniosła 2 082 718 zł.
a
ktywa trwałe to 354 423 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 728 294 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 082 718 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 937 822 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 144 895 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 520 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 082 718 zł w 2024 roku.
• 1 636 156 zł w 2023 roku.
• 289 463 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Majer Transport wyniosły 144 895 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 082 718 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36 224 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 144 895 zł w 2024 roku
• 127 678 zł w 2023 roku
• 191 247 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2024 roku
• 8% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Majer Transport wykazała przychody na poziomie 3 104 485 zł.
Organizacja zarobiła 473 939 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 44 595 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 429 344 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 149 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 44 595 zł w 2024 roku
• 112 583 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Majer Transport wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.05%.