Organizacja Wellness Brand osiągnęła 50 445 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 50 445 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 110 343 zł.
Strata netto wyniosła 59 898 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 50 445 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 975 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -59 898 zł w 2024 roku.
• -197 zł w 2023 roku.
• -197 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Wellness Brand wynosi -60 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wellness Brand wynosi 33 630 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 126 112 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8407 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 33 630 zł w 2024 roku.
• 3307 zł w 2023 roku.
• 3454 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Wellness Brand wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,176% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2024 roku.
• 2,54% w 2023 roku.
• 2,54% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Wellness Brand wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Wellness Brand charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 4 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Wellness Brand wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 2 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 2 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się w czasie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 tys. zł w 2023 roku.
• 0 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 2 tys. zł w 2024 roku.
• 2 tys. zł w 2023 roku.
• 2 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Wellness Brand wyniosły 110 343
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Wellness Brand wyniosła 90 131 zł.
a
ktywa obrotowe to 90 131 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 90 131 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -55 490 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 145 621 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 90 131 zł w 2024 roku.
• 4409 zł w 2023 roku.
• 4606 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -66%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 108%.
Marża operacyjna wyniosła -119%.
Marża netto wyniosła -119%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Wellness Brand wyniosły 145 621 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 90 131 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 162%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36 405 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 145 621 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 162% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Wellness Brand wykazała przychody na poziomie 50 445 zł.
Organizacja Wellness Brand wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bator Wiktoria
posiada 48 udziałów,
które stanowią 96.0% firmy.
Największym udziałowcem od 09.12.2024 jest
Bator Wiktoria
kontrolujący 96% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.11.2024 do 09.12.2024
był Maj Oskar
kontrolując 96% udziałów.
W okresie od 30.11.2020 do 08.11.2024 najwięcej udziałów posiadał Kancelaria Gospodarcza Effekti . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.