Organizacja Agencja Mody LCM osiągnęła 1 102 655 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 102 655 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 727 061 zł.
Zysk netto wyniósł 375 594 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 102 655 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 102 655 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 375 594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 375 594 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Mody LCM wynosi 376 tys. zł.
EBITDA Agencja Mody LCM wynosi 376 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Mody LCM wynosi 2 328 673 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
91 195 zł a 5 258 312 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 328 673 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 328 673 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Agencja Mody LCM wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,705% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2020 roku.
• 2,54% w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Mody LCM wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,038% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,06% w 2019 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Mody LCM charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2019 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Agencja Mody LCM wynosi 46 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 24 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 75 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 24 tys. zł a 75 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2019 a 2020 rokiem. Zmiana wynosi 46 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 46 tys. zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 24 tys. zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 75 tys. zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 25 247
zł.
Koszty operacyjne Agencja Mody LCM wyniosły 726 617
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
25 247 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 25 247 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Mody LCM wyniosła 159 457 zł.
a
ktywa obrotowe to 159 457 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 159 457 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 121 594 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 37 864 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 159 457 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 159 457 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 236%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 309%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 236 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 309 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Mody LCM wyniosły 37 864 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 159 457 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 37 864 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Mody LCM wykazała przychody na poziomie 1 102 655 zł.
Organizacja zarobiła 375 594 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 375 594 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Agencja Mody LCM wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki