THE BRANDS PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000843034
NIP
7812009957
REGON
386279655

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
1,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
3,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
48 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
2,6 mln
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. KOŚCIELNA, 33A
Kod pocztowy
60-537
Rejestracja
2020-06-12
Rozpoczęcie działalności
2020-06-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
sebastian.sakowicz@tlen.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
  • Rejestracja domen
  • Usługi hostingowe
  • Certyfikaty SSL
  • Wsparcie klienta dostępne 24/7
  • Elastyczne serwery VPS

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja THE Brands Partners osiągnęła 3 676 307 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 670 337 zł. Pozostałe przychody to 5970 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 3 622 625 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 47 713 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 735 261 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 676 307 zł w 2024 roku.
• 2 524 435 zł w 2023 roku.
• 1 551 212 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 9543 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 713 zł w 2024 roku.
• 56 553 zł w 2023 roku.
• -119 584 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji THE Brands Partners wynosi 2 642 004 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 281 zł a 9 190 769 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 528 401 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 642 004 zł w 2024 roku.
• 1 909 171 zł w 2023 roku.
• 1 034 142 zł w 2022 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji THE Brands Partners wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi 0,140% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji THE Brands Partners wynosi 0,39%. To oznacza, że firma ma szansę 0,39% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,065% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,39% w 2024 roku.
• 0,47% w 2023 roku.
• 0,34% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
THE Brands Partners charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla THE Brands Partners wynosi 46 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 147 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 tys. zł a 147 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi 9 tys. zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 46 tys. zł w 2024 roku.
• 28 tys. zł w 2023 roku.
• 2 tys. zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 147 tys. zł w 2024 roku.
• 100 tys. zł w 2023 roku.
• 62 tys. zł w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne THE Brands Partners wyniosły 3 622 954 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów THE Brands Partners wyniosła 1 774 141 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 774 141 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 774 141 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 375 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 773 766 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 354 828 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 774 141 zł w 2024 roku.
• 1 828 212 zł w 2023 roku.
• 499 170 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12,719%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2543.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania THE Brands Partners wyniosły 1 773 766 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 774 141 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 354 753 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 773 766 zł w 2024 roku
• 1 875 550 zł w 2023 roku
• 603 061 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2024 roku
• 103% w 2023 roku
• 121% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja THE Brands Partners wykazała przychody na poziomie 3 676 307 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 47 713 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 713 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja THE Brands Partners wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pęzioł Sakowicz Agnieszka posiada 91 udziałów, które stanowią 91.0% firmy.

Podobne organizacje do THE BRANDS PARTNERS

Organizacja Numer KRS
1
0000898611
2
0000742933
3
0001104685
4
0000906639
5
0000889681
6
0000754577
7
0000807327
8
0000446549
9
0000406814
10
0000898098
11
0000694022
12
0000116190
13
0000905415
14
0000720109
15
0000437288
16
0000942714
17
0000801247
18
0000781543
19
0000875533
20
0000765916
21
0000986356
22
0000352594
23
0000662378
24
0000790457
25
0000837312
26
0000345441
27
0000915884
28
0000908671
29
0000999948
30
0000876479