SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
THE BRANDS PARTNERS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością to firma oferująca szeroki zakres usług związanych z rejestracją domen i hostingiem w Polsce. Kluczowym partnerem firmy jest numer jeden na rynku, nazwa.pl, który obsłużył już ponad milion klientów, rejestrując więcej niż cztery miliony domen i uruchamiając ponad pięćset tysięcy usług hostingowych. Wyróżnia je zaawansowane standardy bezpieczeństwa, które osiągają za pomocą rozwiązań, takich jak certyfikaty SSL oraz serwery DNS Anycast, zapewniające szybkie ładowanie stron. Oferują także różnorodne produkty, w tym bezpieczne domeny, elastyczne serwery VPS, a także wsparcie klienta dostępne przez całą dobę, co czyni ich usługę jeszcze bardziej atrakcyjną dla użytkowników. Misją firmy jest dostarczenie bezpiecznych i niezawodnych usług hostingowych oraz rejestracji domen. Klienci mogą korzystać z wielu ułatwień, jak własnoręcznie tworzony wizerunek internetowy w mniej niż minutę oraz odpowiednią pocztę elektroniczną chronioną przed zagrożeniami z sieci.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja THE Brands Partners osiągnęła 3 676 307 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 670 337 zł. Pozostałe przychody to 5970 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 622 625 zł.
Zysk netto wyniósł 47 713 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 735 261 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 676 307 zł w 2024 roku.
• 2 524 435 zł w 2023 roku.
• 1 551 212 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 713 zł w 2024 roku.
• 56 553 zł w 2023 roku.
• -119 584 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji THE Brands Partners wynosi 2 642 004 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
281 zł a 9 190 769 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 528 401 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 642 004 zł w 2024 roku.
• 1 909 171 zł w 2023 roku.
• 1 034 142 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji THE Brands Partners wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,140% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji THE Brands Partners wynosi 0,39%. To oznacza, że firma ma szansę 0,39% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,065% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,39% w 2024 roku.
• 0,47% w 2023 roku.
• 0,34% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
THE Brands Partners charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla THE Brands Partners wynosi 46 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 147 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 tys. zł a 147 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
9 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 46 tys. zł w 2024 roku.
• 28 tys. zł w 2023 roku.
• 2 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 147 tys. zł w 2024 roku.
• 100 tys. zł w 2023 roku.
• 62 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne THE Brands Partners wyniosły 3 622 954
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów THE Brands Partners wyniosła 1 774 141 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 774 141 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 774 141 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 375 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 773 766 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 354 828 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 774 141 zł w 2024 roku.
• 1 828 212 zł w 2023 roku.
• 499 170 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12,719%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2543.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania THE Brands Partners wyniosły 1 773 766 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 774 141 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 354 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 773 766 zł w 2024 roku
• 1 875 550 zł w 2023 roku
• 603 061 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2024 roku
• 103% w 2023 roku
• 121% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja THE Brands Partners wykazała przychody na poziomie 3 676 307 zł.
Organizacja zarobiła 47 713 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 713 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja THE Brands Partners wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.01%.