GASTROMALL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000802880
NIP
6793189508
REGON
384315737

Podsumowanie

aktywa
26 mln
przychód
48,3 mln
zysk
4,3 mln
wartość firmy
49,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. PRZYKOPY, 5
Kod pocztowy
30-612
Rejestracja
2019-09-06
Rozpoczęcie działalności
2019-09-06
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓLKI.
Postępowanie restrukturyzacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Gastromall group osiągnęła 48 297 608 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 48 094 629 zł. Pozostałe przychody to 202 979 zł.
Całkowite koszty wyniosły 43 768 282 zł.
Zysk netto wyniósł 4 326 347 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 16 099 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 48 297 608 zł w 2022 roku.
• 29 793 710 zł w 2021 roku.
• 54 153 946 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 442 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 326 347 zł w 2022 roku.
• -4 701 329 zł w 2021 roku.
• -12 818 945 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gastromall group wynosi 49 503 794 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 120 744 019 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 811 922 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 49 503 794 zł w 2022 roku.
• 19 862 473 zł w 2021 roku.
• 36 102 631 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Gastromall group wyniosła 25 979 977 zł.
a
ktywa trwałe to 4 876 911 zł.
a
ktywa obrotowe to 21 103 066 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 979 977 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 386 558 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 28 366 535 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 633 285 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 979 977 zł w 2022 roku.
• 24 723 787 zł w 2021 roku.
• 20 264 015 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -181%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -60.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Gastromall group wyniosły 28 366 535 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 979 977 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 109%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 014 594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 28 366 535 zł w 2022 roku
• 31 436 692 zł w 2021 roku
• 22 275 591 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 109% w 2022 roku
• 127% w 2021 roku
• 110% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Gastromall group wykazała przychody na poziomie 48 297 608 zł.
Organizacja zarobiła 4 444 306 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 117 959 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 326 347 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 39 320 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 117 959 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Gastromall group wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 100% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Niemiec Piotr posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.

Podobne organizacje do GASTROMALL GROUP

Organizacja Numer KRS
1
0000315348
2
0000583627
3
0000959403
4
0000883303
5
0000198415
6
0000713041
7
0000016748
8
0000138609
9
0000208353
10
0000614658
11
0000354328
12
0000057487
13
0000318135
14
0000961192
15
0000270637
16
0000180718
17
0000154781
18
0000011248
19
0000062191
20
0000355447
21
0000484508
22
0000261676
23
0000811097
24
0000202273
25
0000032558
26
0000229964
27
0000389214
28
0000638129
29
0000546229
30
0000637733