Organizacja Gastromall group osiągnęła 48 297 608 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 48 094 629 zł. Pozostałe przychody to 202 979 zł.
Całkowite koszty wyniosły 43 768 282 zł.
Zysk netto wyniósł 4 326 347 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 16 099 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 48 297 608 zł w 2022 roku.
• 29 793 710 zł w 2021 roku.
• 54 153 946 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 442 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 326 347 zł w 2022 roku.
• -4 701 329 zł w 2021 roku.
• -12 818 945 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gastromall group wynosi 49 503 794 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 120 744 019 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 811 922 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 49 503 794 zł w 2022 roku.
• 19 862 473 zł w 2021 roku.
• 36 102 631 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gastromall group wyniosła 25 979 977 zł.
a
ktywa trwałe to 4 876 911 zł.
a
ktywa obrotowe to 21 103 066 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 979 977 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 386 558 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 28 366 535 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 633 285 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 979 977 zł w 2022 roku.
• 24 723 787 zł w 2021 roku.
• 20 264 015 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -181%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -60.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gastromall group wyniosły 28 366 535 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 979 977 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 109%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 014 594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 28 366 535 zł w 2022 roku
• 31 436 692 zł w 2021 roku
• 22 275 591 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 109% w 2022 roku
• 127% w 2021 roku
• 110% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gastromall group wykazała przychody na poziomie 48 297 608 zł.
Organizacja zarobiła 4 444 306 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 117 959 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 326 347 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 39 320 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 117 959 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku