Organizacja ol-Trans osiągnęła 6 586 425 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 586 425 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 560 251 zł.
Zysk netto wyniósł 26 174 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 097 738 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 586 425 zł w 2024 roku.
• 10 709 118 zł w 2023 roku.
• 22 197 187 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 26 174 zł w 2024 roku.
• 273 486 zł w 2023 roku.
• 120 988 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT ol-Trans wynosi 203 tys. zł.
EBITDA ol-Trans wynosi 674 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji ol-Trans wynosi 7 970 979 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
261 739 zł a 18 535 112 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 328 497 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 970 979 zł w 2024 roku.
• 11 778 308 zł w 2023 roku.
• 18 621 914 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji ol-Trans wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,142% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 1,89% w 2023 roku.
• 1,91% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji ol-Trans wynosi 0,36%. To oznacza, że firma ma szansę 0,36% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,050% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,36% w 2024 roku.
• 0,25% w 2023 roku.
• 0,52% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
ol-Trans charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla ol-Trans wynosi 500 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 5 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1,58 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 5 tys. zł a 1,58 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
83 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 500 tys. zł w 2024 roku.
• 533 tys. zł w 2023 roku.
• 570 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 5 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 24 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1,58 mln zł w 2024 roku.
• 1,48 mln zł w 2023 roku.
• 911 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 861 506
zł.
Koszty operacyjne ol-Trans wyniosły 6 383 018
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
143 584 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 861 506 zł w 2024 roku
• 1 292 044 zł w 2023 roku
• 1 364 825 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2024 roku
•
13% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów ol-Trans wyniosła 7 596 886 zł.
a
ktywa trwałe to 123 029 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 473 857 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 596 886 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 633 778 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 963 108 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 266 148 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 596 886 zł w 2024 roku.
• 8 384 894 zł w 2023 roku.
• 10 276 003 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania ol-Trans wyniosły 2 963 108 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 596 886 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 493 851 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 963 108 zł w 2024 roku
• 3 658 290 zł w 2023 roku
• 5 822 885 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2024 roku
• 44% w 2023 roku
• 57% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja ol-Trans wykazała przychody na poziomie 6 586 425 zł.