AD AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000761287
NIP
8943135798
REGON
381977030

Podsumowanie

aktywa
798 tys.
przychód
1,4 mln
zysk
172 tys.
wartość firmy
1,8 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. PILCZYCKA, 142
Kod pocztowy
54-144
Rejestracja
2018-12-06
Rozpoczęcie działalności
2018-12-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI I JEJ REPREZENTOWANIA UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ad agencja reklamowa osiągnęła 1 350 265 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 350 262 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 177 789 zł.
Zysk netto wyniósł 172 473 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 337 566 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 350 265 zł w 2022 roku.
• 1 364 395 zł w 2021 roku.
• 1 346 634 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 43 118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 172 473 zł w 2022 roku.
• 336 652 zł w 2021 roku.
• 219 783 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad agencja reklamowa wynosi 1 836 194 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 246 126 zł a 3 375 661 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 459 048 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 836 194 zł w 2022 roku.
• 2 465 568 zł w 2021 roku.
• 1 829 732 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ad agencja reklamowa wyniosła 797 580 zł.
a
ktywa obrotowe to 797 580 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 797 580 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 328 168 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 469 412 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 199 395 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 797 580 zł w 2022 roku.
• 685 426 zł w 2021 roku.
• 413 226 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ad agencja reklamowa wyniosły 469 412 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 797 580 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 117 353 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 469 412 zł w 2022 roku
• 406 274 zł w 2021 roku
• 342 765 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 83% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ad agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 1 350 265 zł.
Organizacja zarobiła 190 929 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 456 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 172 473 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4614 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 456 zł w 2022 roku
• 28 938 zł w 2021 roku
• 21 666 zł w 2020 roku

Organizacja Ad agencja reklamowa wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Pozostałe drukowanie".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Dombrowski Dariusz posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Kiepura Paulina posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.