BEAUTY BRANDS ECOMMERCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000760609
NIP
1231417982
REGON
381956358

Podsumowanie

aktywa
10,5 mln
przychód
21,1 mln
zysk
7,2 mln
wartość firmy
48,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
LESZNOWOLA
Adres
UL. ŻYTNIA, 19
Kod pocztowy
05-506
Rejestracja
2018-12-04
Rozpoczęcie działalności
2018-12-04
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Beauty brands ecommerce osiągnęła 21 091 658 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 091 658 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 859 515 zł.
Zysk netto wyniósł 7 232 144 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 218 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 091 658 zł w 2022 roku.
• 7 668 915 zł w 2021 roku.
• 3 884 926 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 446 429 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7 232 144 zł w 2022 roku.
• 1 520 580 zł w 2021 roku.
• 293 065 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Beauty brands ecommerce wynosi 48 417 538 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5 427 858 zł a 101 250 010 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 683 508 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 48 417 538 zł w 2022 roku.
• 12 475 272 zł w 2021 roku.
• 3 902 122 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Beauty brands ecommerce wyniosła 10 468 835 zł.
a
ktywa trwałe to 4 136 091 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 327 744 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 468 835 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 237 144 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 231 692 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 093 767 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 468 835 zł w 2022 roku.
• 4 367 651 zł w 2021 roku.
• 3 078 395 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 69%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Beauty brands ecommerce wyniosły 3 231 692 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 468 835 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 646 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 231 692 zł w 2022 roku
• 2 660 526 zł w 2021 roku
• 2 891 849 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
• 94% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Beauty brands ecommerce wykazała przychody na poziomie 21 091 658 zł.
Organizacja zarobiła 7 234 101 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1957 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7 232 144 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 391 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1957 zł w 2022 roku
• 144 228 zł w 2021 roku
• 18 189 zł w 2020 roku

Organizacja Beauty brands ecommerce wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kasprzycki Wojciech posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 08.12.2021 jest Kasprzycki Wojciech kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 28.03.2019 do 08.12.2021 był Vadret S.c. Sp. kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 04.12.2018 do 28.03.2019 najwięcej udziałów posiadał Causamedia 8 . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.