SOWA MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000754399
NIP
7831786627
REGON
381037829

Podsumowanie

aktywa
92 tys.
przychód
648 tys.
zysk
56 tys.
wartość firmy
658 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
OS. PIASTOWSKIE, 36
Kod pocztowy
61-151
Rejestracja
2018-10-26
Rozpoczęcie działalności
2018-04-16
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.sowamarketing.pl
Email
sowamarketing.com@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI DOKUMENTÓW UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI DOKUMENTÓW UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sowa marketing osiągnęła 647 714 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 647 714 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 591 215 zł.
Zysk netto wyniósł 56 499 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 129 543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 647 714 zł w 2022 roku.
• 14 688 zł w 2021 roku.
• 2473 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 300 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 56 499 zł w 2022 roku.
• -246 005 zł w 2021 roku.
• -298 132 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sowa marketing wynosi 657 807 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 619 286 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 131 561 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 657 807 zł w 2022 roku.
• 9792 zł w 2021 roku.
• 1649 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sowa marketing wyniosła 92 182 zł.
a
ktywa obrotowe to 92 182 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 92 182 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 242 812 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 334 994 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 436 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 92 182 zł w 2022 roku.
• 22 638 zł w 2021 roku.
• 11 203 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sowa marketing wyniosły 1 334 994 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 92 182 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,448%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 266 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 334 994 zł w 2022 roku
• 1 321 950 zł w 2021 roku
• 1 064 509 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1448% w 2022 roku
• 5839% w 2021 roku
• 9502% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sowa marketing wykazała przychody na poziomie 647 714 zł.
Organizacja zarobiła 56 499 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 56 499 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Sowa marketing wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szymczak Agnieszka posiada 74 udziałów, które stanowią 74% firmy.
Ratajczak Damian posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 21.07.2023 jest Szymczak Agnieszka kontrolujący 74% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.10.2022 do 21.07.2023 była Szymczak Agnieszka kontrolująca 77% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 26.10.2018 do 19.10.2022:
• Szymczak Izabela (40% udziałów)
• Ho Jason Shou Ren (40% udziałów)