Organizacja Customer Service osiągnęła 648 211 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 648 211 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 540 353 zł.
Zysk netto wyniósł 107 859 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 648 211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 648 211 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 107 859 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 107 859 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Customer Service wynosi 136 tys. zł.
EBITDA Customer Service wynosi 136 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Customer Service wynosi 948 219 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
84 644 zł a 1 620 528 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 948 219 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 948 219 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Customer Service wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,705% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2018 roku.
• 2,54% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Customer Service wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,035% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2018 roku.
• 0,06% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
Customer Service charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2017 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Customer Service wynosi 25 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 19 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 40 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 19 tys. zł a 40 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2017 a 2018 rokiem. Zmiana wynosi 25 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 25 tys. zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 19 tys. zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 40 tys. zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Customer Service wyniosły 512 581
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Customer Service wyniosła 272 009 zł.
a
ktywa obrotowe to 272 009 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 272 009 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 112 859 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 159 151 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 272 009 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 272 009 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 96 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Customer Service wyniosły 159 151 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 272 009 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 159 151 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 159 151 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Customer Service wykazała przychody na poziomie 648 211 zł.
Organizacja zarobiła 135 631 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 27 772 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 107 859 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 27 772 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 27 772 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku