MEDIA SPACE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000720543
NIP
5272840076
REGON
369563734

Podsumowanie

aktywa
241 tys.
przychód
317 tys.
zysk
136 tys.
wartość firmy
932 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. OGRODOWA, 48
Kod pocztowy
00-876
Rejestracja
2018-02-23
Rozpoczęcie działalności
2018-02-23
Kapitał zakładowy
5100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media space osiągnęła 316 501 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 316 500 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 180 401 zł.
Zysk netto wyniósł 136 099 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 63 300 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 316 501 zł w 2022 roku.
• 263 796 zł w 2021 roku.
• 49 500 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 27 220 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 136 099 zł w 2022 roku.
• 55 944 zł w 2021 roku.
• 37 992 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media space wynosi 931 750 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 176 351 zł a 1 905 392 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 186 350 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 931 750 zł w 2022 roku.
• 473 914 zł w 2021 roku.
• 217 287 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media space wyniosła 241 080 zł.
a
ktywa obrotowe to 241 080 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 241 080 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 235 135 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5945 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 48 216 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 241 080 zł w 2022 roku.
• 109 266 zł w 2021 roku.
• 48 254 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
Marża operacyjna wyniosła 48%.
Marża netto wyniosła 43%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media space wyniosły 5945 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 241 080 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1189 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5945 zł w 2022 roku
• 10 230 zł w 2021 roku
• 5162 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media space wykazała przychody na poziomie 316 501 zł.
Organizacja zarobiła 152 391 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 292 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 136 099 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3258 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 292 zł w 2022 roku
• 5699 zł w 2021 roku
• 3758 zł w 2020 roku

Organizacja Media space wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Janowicz Rafał posiada 100 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 26.08.2020 jest Janowicz Rafał kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.07.2020 do 26.08.2020 był Janowicz Rafał kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 23.02.2018 do 14.07.2020 najwięcej udziałów posiadał Janowicz Dariusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 98%.