CZAJKOWSKI BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000712902
NIP
7831770514
REGON
369200115

Podsumowanie

aktywa
629 tys.
przychód
1,6 mln
zysk
37 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
KROSNO
Adres
UL. TĘCZOWA, 5
Kod pocztowy
62-050
Rejestracja
2018-01-09
Rozpoczęcie działalności
2018-01-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Czajkowski brand osiągnęła 1 600 713 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 580 667 zł. Pozostałe przychody to 20 047 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 543 429 zł.
Zysk netto wyniósł 37 237 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 320 143 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 600 713 zł w 2022 roku.
• 1 070 266 zł w 2021 roku.
• 1 117 583 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7447 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 37 237 zł w 2022 roku.
• -234 818 zł w 2021 roku.
• -24 937 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Czajkowski brand wynosi 1 216 091 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 4 001 783 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 243 218 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 216 091 zł w 2022 roku.
• 713 510 zł w 2021 roku.
• 745 055 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Czajkowski brand wyniosła 629 402 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 9247 zł.
a
ktywa obrotowe to 620 154 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 629 402 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -281 642 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 911 044 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 125 880 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 629 402 zł w 2022 roku.
• 636 765 zł w 2021 roku.
• 582 172 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -13%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Czajkowski brand wyniosły 911 044 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 629 402 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 145%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 182 209 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 911 044 zł w 2022 roku
• 955 645 zł w 2021 roku
• 666 234 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 145% w 2022 roku
• 150% w 2021 roku
• 114% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Czajkowski brand wykazała przychody na poziomie 1 600 713 zł.
Organizacja zarobiła 37 237 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 37 237 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Czajkowski brand wykazała zysk netto większy niż 54% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Czajkowski Tomasz posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.