FUNDACJA PROMOCJI ZDROWEGO STYLU ŻYCIA I EKOLOGII "SŁOIKI BABY JAGI" KRS
0000694242
NIP
6572932386
REGON
368244984

Podsumowanie

aktywa
56 tys.
przychód
262 tys.
zysk
51 tys.
wartość firmy
418 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Miejscowość
CEDZYNA
Adres
, 198
Kod pocztowy
25-351
Rejestracja
2017-09-12
Rozpoczęcie działalności
2017-09-12
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI WE WSZYSTKICH SPRAWACH Z WYJĄTKIEM MAJĄTKOWYCH MOŻE SKŁADAĆ PREZES ZARZĄDU LUB WICEPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH PRZY ZOBOWIĄZANIACH NIEPRZEKRACZAJĄCYCH KWOTY 10 000 ZŁ BRUTTO OŚWIADCZENIA WOLI MOŻE SKŁADAĆ KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A JEŚLI KWOTA ZOBOWIĄZANIA JEST WYŻSZA NIŻ 10 000 ZŁ - OBYDWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU WSPÓLNIE.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fundacja promocji zdrowego stylu życia i ekologii "słoiki baby jagi osiągnęła 261 637 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 253 100 zł. Pozostałe przychody to 8537 zł.
Całkowite koszty wyniosły 202 599 zł.
Zysk netto wyniósł 50 501 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 28 928 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 261 637 zł w 2022 roku.
• 172 881 zł w 2021 roku.
• 339 419 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7683 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 50 501 zł w 2022 roku.
• 1674 zł w 2021 roku.
• -16 184 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja promocji zdrowego stylu życia i ekologii "słoiki baby jagi wynosi 417 844 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 41 417 zł a 707 009 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 56 339 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 417 844 zł w 2022 roku.
• 125 490 zł w 2021 roku.
• 228 566 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fundacja promocji zdrowego stylu życia i ekologii "słoiki baby jagi wyniosła 55 723 zł.
a
ktywa trwałe to 34 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 21 723 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 55 723 zł.
f
undusz własny to 55 223 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 500 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6813 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 55 723 zł w 2022 roku.
• 17 548 zł w 2021 roku.
• 36 904 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 91%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 91%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fundacja promocji zdrowego stylu życia i ekologii "słoiki baby jagi wyniosły 500 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 55 723 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -15 241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 500 zł w 2022 roku
• 12 826 zł w 2021 roku
• 33 856 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 73% w 2021 roku
• 92% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fundacja promocji zdrowego stylu życia i ekologii "słoiki baby jagi wykazała przychody na poziomie 261 637 zł.
Organizacja zarobiła 50 501 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 50 501 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fundacja promocji zdrowego stylu życia i ekologii "słoiki baby jagi wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 36% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki