PORT TRANS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000673386
NIP
9571093703
REGON
367033535

Podsumowanie

aktywa
13 tys.
przychód
15 tys.
zysk
-658
wartość firmy
10 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWSKICH, 57
Kod pocztowy
80-165
Rejestracja
2017-04-11
Rozpoczęcie działalności
2017-04-11
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W JEJ IMIENIU UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Port trans logistic osiągnęła 15 424 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 424 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 082 zł.
Strata netto wyniosła 658 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 424 zł w 2022 roku.
• 18 083 zł w 2021 roku.
• 251 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 697 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -658 zł w 2022 roku.
• -56 166 zł w 2021 roku.
• -779 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Port trans logistic wynosi 10 282 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 38 559 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 738 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 282 zł w 2022 roku.
• 12 055 zł w 2021 roku.
• 1514 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Port trans logistic wyniosła 13 121 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 121 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 121 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -480 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 601 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1280 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 121 zł w 2022 roku.
• 22 530 zł w 2021 roku.
• 4246 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 137%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 41.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Port trans logistic wyniosły 13 601 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 121 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 104%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2548 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 601 zł w 2022 roku
• 76 901 zł w 2021 roku
• 2451 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 104% w 2022 roku
• 341% w 2021 roku
• 58% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Port trans logistic wykazała przychody na poziomie 15 424 zł.
Brak danych

Organizacja Port trans logistic wykazała zysk netto większy niż 30% organizacji z branży "Transport morski i przybrzeżny towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 30% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 12% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Reich Marek posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 31.03.2021 jest Reich Marek kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.04.2017 do 31.03.2021 był Skwierawski Radosław kontrolując 100% udziałów.

Podobne organizacje do PORT TRANS LOGISTIC