Organizacja Studio marki brandsoul osiągnęła 432 501 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 432 501 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 412 947 zł.
Zysk netto wyniósł 19 554 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 74 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 432 501 zł w 2022 roku.
• 448 538 zł w 2021 roku.
• 324 212 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 554 zł w 2022 roku.
• 96 853 zł w 2021 roku.
• 52 075 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Studio marki brandsoul wynosi 527 931 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
161 381 zł a 1 081 253 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 92 227 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 527 931 zł w 2022 roku.
• 833 154 zł w 2021 roku.
• 498 523 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Studio marki brandsoul wyniosła 328 904 zł.
a
ktywa obrotowe to 328 904 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 328 904 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 215 175 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 113 730 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 61 053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 328 904 zł w 2022 roku.
• 258 020 zł w 2021 roku.
• 151 012 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Studio marki brandsoul wyniosły 113 730 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 328 904 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 113 730 zł w 2022 roku
• 62 399 zł w 2021 roku
• 52 237 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Studio marki brandsoul wykazała przychody na poziomie 432 501 zł.
Organizacja zarobiła 21 823 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2269 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 554 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 260 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2269 zł w 2022 roku
• 9807 zł w 2021 roku
• 5733 zł w 2020 roku