STUDIO MARKI BRANDSOUL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000668828
NIP
7822692832
REGON
366811048

Podsumowanie

aktywa
329 tys.
przychód
433 tys.
zysk
20 tys.
wartość firmy
528 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
ZALASEWO
Adres
UL. HARMONIA, 9
Kod pocztowy
62-020
Rejestracja
2017-03-17
Rozpoczęcie działalności
2017-03-17
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Studio marki brandsoul osiągnęła 432 501 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 432 501 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 412 947 zł.
Zysk netto wyniósł 19 554 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 74 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 432 501 zł w 2022 roku.
• 448 538 zł w 2021 roku.
• 324 212 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 554 zł w 2022 roku.
• 96 853 zł w 2021 roku.
• 52 075 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Studio marki brandsoul wynosi 527 931 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 161 381 zł a 1 081 253 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 92 227 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 527 931 zł w 2022 roku.
• 833 154 zł w 2021 roku.
• 498 523 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Studio marki brandsoul wyniosła 328 904 zł.
a
ktywa obrotowe to 328 904 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 328 904 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 215 175 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 113 730 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 61 053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 328 904 zł w 2022 roku.
• 258 020 zł w 2021 roku.
• 151 012 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Studio marki brandsoul wyniosły 113 730 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 328 904 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 113 730 zł w 2022 roku
• 62 399 zł w 2021 roku
• 52 237 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Studio marki brandsoul wykazała przychody na poziomie 432 501 zł.
Organizacja zarobiła 21 823 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2269 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 554 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 260 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2269 zł w 2022 roku
• 9807 zł w 2021 roku
• 5733 zł w 2020 roku

Organizacja Studio marki brandsoul wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Stachowiak Sławomir posiada 45 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Śliwka Dariusz posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 14.08.2019 jest Stachowiak Sławomir kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.03.2017 do 14.08.2019 była Śliwka Stachowiak Agnieszka kontrolująca 90% udziałów.