INTEGRACYJNA KOPALNIA REKLAMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000664200
NIP
6351841308
REGON
366589526

Podsumowanie

aktywa
111 tys.
przychód
341 tys.
zysk
-45 tys.
wartość firmy
275 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
RUDA ŚLĄSKA
Adres
PLAC JANA PAWŁA II, 3A
Kod pocztowy
41-709
Rejestracja
2017-02-17
Rozpoczęcie działalności
2017-02-17
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO LUB KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Integracyjna kopalnia reklamy osiągnęła 341 197 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 338 107 zł. Pozostałe przychody to 3090 zł.
Całkowite koszty wyniosły 383 424 zł.
Strata netto wyniosła 45 318 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 56 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 341 197 zł w 2022 roku.
• 392 671 zł w 2021 roku.
• 240 887 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -7553 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -45 318 zł w 2022 roku.
• 14 751 zł w 2021 roku.
• 60 508 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Integracyjna kopalnia reklamy wynosi 275 232 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 852 992 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 45 872 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 275 232 zł w 2022 roku.
• 391 558 zł w 2021 roku.
• 473 398 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Integracyjna kopalnia reklamy wyniosła 111 358 zł.
a
ktywa obrotowe to 111 358 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 111 358 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 63 690 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 47 667 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 560 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 111 358 zł w 2022 roku.
• 109 852 zł w 2021 roku.
• 109 852 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -71%.
Marża operacyjna wyniosła -14%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Integracyjna kopalnia reklamy wyniosły 47 667 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 111 358 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7945 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 47 667 zł w 2022 roku
• 15 488 zł w 2021 roku
• 15 488 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
• 14% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Integracyjna kopalnia reklamy wykazała przychody na poziomie 341 197 zł.
Organizacja zarobiła -45 318 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -45 318 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 1653 zł w 2021 roku
• 2610 zł w 2020 roku

Organizacja Integracyjna kopalnia reklamy wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zając Krzysztof posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Orliński Tomasz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.