Szkolenia z zakresu nauki jazdy na monocykli, prowadzone przez certyfikowanych instruktorów.
Ranking i recenzje modeli oraz producentów elektrycznych monocykli.
Wsparcie techniczne oraz serwis dla użytkowników i klientów.
ELECTRIC TRANSPORT GROUP to innowacyjna firma zajmująca się produkcją i dystrybucją elektrycznych monocykli, które stanowią nowoczesny środek transportu osobistego. Dzięki ich unikalnej konstrukcji, użytkownicy mogą poruszać się w sposób komfortowy, eliminując problem korków oraz niskiej emisji spalin. Oferta grupy obejmuje nie tylko sprzedaż monocykli, ale również profesjonalne kursy nauki jazdy, które są prowadzone przez certyfikowanych instruktorów. Kluczowym elementem misji ELECTRIC TRANSPORT GROUP jest promowanie ekologicznego stylu życia oraz dostarczanie konstrukcji, które zapewniają efektywny i szybki transport. Współpraca z różnymi producentami oraz prowadzenie zaawansowanego serwisu i wsparcia technicznego dla klientów wyróżnia tę organizację na tle konkurencji. Dzięki rozbudowanej bazie rankingowej i recenzjom, klienci mogą łatwo dokonać świadomego wyboru odpowiedniego modelu monocykla.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Electric Transport Group osiągnęła 2088 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1675 zł. Pozostałe przychody to 413 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5215 zł.
Strata netto wyniosła 3541 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -38 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2088 zł w 2024 roku.
• 32 131 zł w 2023 roku.
• 17 748 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -169 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3541 zł w 2024 roku.
• 26 264 zł w 2023 roku.
• 6171 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Electric Transport Group wynosi 1392 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5219 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -26 252 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1392 zł w 2024 roku.
• 126 477 zł w 2023 roku.
• 36 517 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Electric Transport Group wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Electric Transport Group charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Electric Transport Group wyniosły 4405
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Electric Transport Group wyniosła 688 zł.
a
ktywa obrotowe to 688 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 688 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -46 842 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 47 530 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -12 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 688 zł w 2024 roku.
• 2126 zł w 2023 roku.
• 692 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -515%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła -163%.
Marża netto wyniosła -170%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -73.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Electric Transport Group wyniosły 47 530 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 688 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6,908%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4986 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 47 530 zł w 2024 roku
• 45 427 zł w 2023 roku
• 73 457 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 973 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6908% w 2024 roku
• 2137% w 2023 roku
• 10611% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Electric Transport Group wykazała przychody na poziomie 2088 zł.
Organizacja zarobiła -3541 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3541 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Electric Transport Group wykazała zysk netto większy niż 31% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 31% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 4% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 100% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gacki Michał
posiada 95 udziałów,
które stanowią 95.0% firmy.
Największym udziałowcem od 26.07.2017 jest
Gacki Michał
kontrolujący 95% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.02.2017 do 26.07.2017:
• Dworzecki Ryszard (50% udziałów)
• Gacki Michał (50% udziałów)