SERP MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000659724
NIP
9462666347
REGON
366390500

Podsumowanie

aktywa
23 tys.
przychód
136 tys.
zysk
-13 tys.
wartość firmy
105 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. IGNACEGO DOMEYKI, 13
Kod pocztowy
20-488
Rejestracja
2017-01-23
Rozpoczęcie działalności
2017-01-23
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ, PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI, NABYWANIA PRAW I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Serp media osiągnęła 136 016 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 136 016 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 149 319 zł.
Strata netto wyniosła 13 302 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -15 969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 136 016 zł w 2020 roku.
• 247 812 zł w 2019 roku.
• 201 036 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -4618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -13 302 zł w 2020 roku.
• 26 983 zł w 2019 roku.
• 329 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Serp media wynosi 105 348 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 340 040 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -7878 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 105 348 zł w 2020 roku.
• 297 789 zł w 2019 roku.
• 139 750 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Serp media wyniosła 22 931 zł.
a
ktywa obrotowe to 22 931 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 931 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 19 561 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3370 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2651 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 931 zł w 2020 roku.
• 34 797 zł w 2019 roku.
• 22 545 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -58%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -68%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Serp media wyniosły 3370 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 931 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2019 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3370 zł w 2020 roku
• 1933 zł w 2019 roku
• 16 665 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2020 roku
• 6% w 2019 roku
• 74% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Serp media wykazała przychody na poziomie 136 016 zł.
Organizacja zarobiła -13 302 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -13 302 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -102 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 2749 zł w 2019 roku
• 208 zł w 2018 roku

Organizacja Serp media wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.0007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Korkosz Rafał posiada 30 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Korkosz Agnieszka posiada 20 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 05.12.2019 jest Korkosz Rafał kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.01.2017 do 05.12.2019 był Zaborski Łukasz kontrolując 100% udziałów.