SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Business Class Auto osiągnęła 3 122 360 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 121 358 zł. Pozostałe przychody to 1002 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 895 588 zł.
Zysk netto wyniósł 225 770 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 624 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 122 360 zł w 2022 roku.
• 2 688 193 zł w 2021 roku.
• 2 121 251 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 45 154 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 225 770 zł w 2022 roku.
• 123 063 zł w 2021 roku.
• 18 563 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Business Class Auto wynosi 3 556 146 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
571 493 zł a 7 805 901 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 711 229 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 556 146 zł w 2022 roku.
• 2 686 547 zł w 2021 roku.
• 1 798 286 zł w 2020 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Business Class Auto wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,140% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2022 roku.
• 1,84% w 2021 roku.
• 1,84% w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Business Class Auto wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
• 0,15% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
Business Class Auto charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 5 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Business Class Auto wynosi 90 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 40 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 152 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 40 tys. zł a 152 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
18 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 90 tys. zł w 2022 roku.
• 57 tys. zł w 2021 roku.
• 33 tys. zł w 2020 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 40 tys. zł w 2022 roku.
• 2 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 152 tys. zł w 2022 roku.
• 107 tys. zł w 2021 roku.
• 85 tys. zł w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 827 012
zł.
Koszty operacyjne Business Class Auto wyniosły 2 855 295
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
165 402 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 827 012 zł w 2022 roku
• 548 732 zł w 2021 roku
• 448 483 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2022 roku
•
22% w 2021 roku
•
21% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Business Class Auto wyniosła 2 097 036 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 525 113 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 571 923 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 097 036 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 761 990 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 335 045 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 419 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 097 036 zł w 2022 roku.
• 1 436 137 zł w 2021 roku.
• 1 175 031 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Business Class Auto wyniosły 1 335 045 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 097 036 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 267 009 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 335 045 zł w 2022 roku
• 899 917 zł w 2021 roku
• 761 874 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
• 65% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Business Class Auto wykazała przychody na poziomie 3 122 360 zł.
Organizacja zarobiła 248 099 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 329 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 225 770 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4466 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 329 zł w 2022 roku
• 12 171 zł w 2021 roku
• 1836 zł w 2020 roku
Organizacja Business Class Auto wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Tobolski Robert
posiada 905 udziałów,
które stanowią 90.5% firmy.
Hekman Marek
posiada 95 udziałów,
które stanowią 9.5% firmy.
Największym udziałowcem od 02.11.2020 jest
Tobolski Robert
kontrolujący 91% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.01.2019 do 02.11.2020
był Hekman Marek
kontrolując 10% udziałów.
W okresie od 14.11.2018 do 09.01.2019 najwięcej udziałów posiadał Galbarczyk Paweł . Jego udziały w tym czasie wynosiły 50%.