SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI I SKŁADANIA PODPISÓW UPOWAŻNIENI SĄ: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI JEDNOOSOBOWO, B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI JEDNOOSOBOWO LUB ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁKI LUB ŁĄCZNIE CZŁONEK ZARZĄDU SPÓŁKI I PROKURENT.
Oferowanie usług cateringowych na różnorodne wydarzenia.
Specjalność w sezonowych potrawach i paczkach prezentowych.
Dostawa na terenie Krakowa.
Indywidualne podejście do klientów oraz profesjonalna obsługa.
Długoletnie doświadczenie w branży gastronomicznej.
Almond Catering to firma oferująca usługi cateringowe, która wyróżnia się bogatą ofertą sezonowych specjałów oraz zindywidualizowanym podejściem do klienta. Specjalizuje się w organizacji cateringu na różnorodne wydarzenia, takie jak konferencje, bankiety, czy święta. W ich asortymencie znajdują się zarówno catering sylwestrowy, jak i paczki prezentowe, które są doskonałym wyborem na upominki dla rodziny, przyjaciół czy pracowników. Almond Catering kładzie duży nacisk na profesjonalizm oraz doświadczenie, co przyciąga wiele firm i instytucji szukających niezawodnych rozwiązań gastronomicznych. Umożliwiają dostawę na terenie Krakowa, co sprawia, że klienci z tego regionu mogą w prosty sposób skorzystać z ich usług. Dodatkowo, firma stawia na klarowność obsługi zamówień, co jest ważnym aspektem dla klientów szukających sprawdzonych partnerów w branży gastronomicznej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja B Brands osiągnęła 30 236 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 30 236 zł.
Całkowite koszty wyniosły -16 481 zł.
Zysk netto wyniósł 16 481 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 236 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3296 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 481 zł w 2020 roku.
• -47 157 zł w 2019 roku.
• -7973 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji B Brands wynosi 86 080 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 230 730 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 17 216 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 86 080 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 8755 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji B Brands wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,367% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2020 roku.
• 2,54% w 2019 roku.
• 2,54% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji B Brands wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2020 roku.
• 0,05% w 2019 roku.
• 0,05% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
B Brands charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 5 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla B Brands wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 3 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 3 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się w czasie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 1 tys. zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 3 tys. zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 4 tys. zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2961
zł.
Koszty operacyjne B Brands wyniosły 12 225
zł.
Wynagrodzenia stanowią 24%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
592 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2961 zł w 2020 roku
• 22 862 zł w 2019 roku
• 1805 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
24% w 2020 roku
•
49% w 2019 roku
•
23% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów B Brands wyniosła 2441 zł.
a
ktywa obrotowe to 2441 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2441 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -19 003 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 444 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 488 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2441 zł w 2020 roku.
• 3579 zł w 2019 roku.
• 17 809 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 675%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -87%.
Marża netto wyniosła 55%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 135 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania B Brands wyniosły 21 444 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2441 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 878%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4289 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 444 zł w 2020 roku
• 39 062 zł w 2019 roku
• 6135 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 878% w 2020 roku
• 1092% w 2019 roku
• 34% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja B Brands wykazała przychody na poziomie 30 236 zł.
Organizacja zarobiła 16 481 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 481 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 162 zł w 2019 roku
• 180 zł w 2018 roku