SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB - WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Real Estate Media Marketing Group osiągnęła 174 581 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 156 178 zł. Pozostałe przychody to 18 403 zł.
Całkowite koszty wyniosły 144 979 zł.
Zysk netto wyniósł 11 198 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -120 185 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 174 581 zł w 2024 roku.
• 243 464 zł w 2023 roku.
• 334 090 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1120 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 198 zł w 2024 roku.
• 71 772 zł w 2023 roku.
• 67 863 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Real Estate Media Marketing Group wynosi 402 749 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
111 985 zł a 1 288 363 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -45 627 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 402 749 zł w 2024 roku.
• 682 565 zł w 2023 roku.
• 673 518 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Real Estate Media Marketing Group wynosi 0,24%. To oznacza, że firma ma szansę 0,24% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,24% w 2024 roku.
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Real Estate Media Marketing Group charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 32 076
zł.
Koszty operacyjne Real Estate Media Marketing Group wyniosły 154 846
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3569 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 32 076 zł w 2024 roku
• 7076 zł w 2023 roku
• 7076 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
5% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Real Estate Media Marketing Group wyniosła 1 174 155 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 954 923 zł.
a
ktywa obrotowe to 219 232 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 174 155 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 322 091 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 852 064 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 89 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 174 155 zł w 2024 roku.
• 1 217 440 zł w 2023 roku.
• 1 236 705 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Real Estate Media Marketing Group wyniosły 852 064 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 174 155 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 49 576 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 852 064 zł w 2024 roku
• 906 548 zł w 2023 roku
• 997 584 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2024 roku
• 74% w 2023 roku
• 81% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Real Estate Media Marketing Group wykazała przychody na poziomie 174 581 zł.
Organizacja zarobiła 14 118 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2920 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 198 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -818 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2920 zł w 2024 roku
• 8891 zł w 2023 roku
• 6869 zł w 2022 roku
Organizacja Real Estate Media Marketing Group wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 51% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.