SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI JEST WSPÓLNIK (KOMPLEMENTARIUSZ) GLOBAL MARKETING HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W KATOWICACH, DZIAŁAJĄCY PRZEZ SWÓJ ZARZĄD. JEDYNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU JEST PREZES ZARZĄDU SEBASTIAN DASZKIEWICZ. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Global Marketing Holding osiągnęła 1 186 853 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 186 853 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 114 295 zł.
Zysk netto wyniósł 1 072 557 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 255 828 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 186 853 zł w 2020 roku.
• 1 120 734 zł w 2019 roku.
• 1 613 967 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 77 814 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 072 557 zł w 2020 roku.
• -64 988 zł w 2019 roku.
• -84 508 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Global Marketing Holding wynosi 1,18 mln zł.
EBITDA Global Marketing Holding wynosi 1,18 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
114 792 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 178 634 zł w
2020 roku.
• -39 700 zł w
2019 roku.
• -74 857 zł w
2018 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
114 522 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 178 634 zł w
2020 roku.
• -39 700 zł w
2019 roku.
• -74 857 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Global Marketing Holding wynosi 6 442 071 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 360 607 zł a 15 015 803 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 280 927 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 442 071 zł w 2020 roku.
• 1 303 345 zł w 2019 roku.
• 1 604 969 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Global Marketing Holding wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2020 roku.
• 1,88% w 2019 roku.
• 1,88% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Global Marketing Holding wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2020 roku.
• 0,43% w 2019 roku.
• 0,47% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Global Marketing Holding charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Global Marketing Holding wynosi 245 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 36 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 631 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 36 tys. zł a 631 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
21 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 245 tys. zł w 2020 roku.
• 77 tys. zł w 2019 roku.
• 68 tys. zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 36 tys. zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 631 tys. zł w 2020 roku.
• 255 tys. zł w 2019 roku.
• 182 tys. zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Global Marketing Holding wyniosły 8218
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-260 032 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 161 231 zł w 2019 roku
• 75 155 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
6.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
14% w 2019 roku
•
4% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Global Marketing Holding wyniosła 3 203 902 zł.
a
ktywa trwałe to 12 635 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 191 266 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 203 902 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 814 142 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 389 759 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 486 611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 203 902 zł w 2020 roku.
• 1 794 631 zł w 2019 roku.
• 1 678 595 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 99%.
Marża netto wyniosła 90%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Global Marketing Holding wyniosły 1 389 759 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 203 902 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 159 896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 389 759 zł w 2020 roku
• 1 053 046 zł w 2019 roku
• 973 273 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2020 roku
• 59% w 2019 roku
• 58% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Global Marketing Holding wykazała przychody na poziomie 1 186 853 zł.
Organizacja zarobiła 1 178 634 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 106 077 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 072 557 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 35 359 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 106 077 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Global Marketing Holding wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki