CREATIVE FACTORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000576305
NIP
9910502281
REGON
362512047

Podsumowanie

aktywa
16,7 mln
przychód
23 mln
zysk
388 tys.
wartość firmy
22 mln
Podstawowe info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
TUŁOWICE
Adres
UL. PRZEMYSŁOWA, 3
Kod pocztowy
49-130
Rejestracja
2015-09-17
Rozpoczęcie działalności
2015-09-17
Kapitał zakładowy
4250600,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO SAMODZIELNIE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creative factory osiągnęła 22 955 039 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 941 395 zł. Pozostałe przychody to 13 644 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 553 598 zł.
Zysk netto wyniósł 387 797 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 169 487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 955 039 zł w 2022 roku.
• 20 972 164 zł w 2021 roku.
• 15 523 148 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 29 156 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 387 797 zł w 2022 roku.
• 829 456 zł w 2021 roku.
• -89 469 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative factory wynosi 21 951 624 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 877 975 zł a 57 387 597 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 597 748 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 951 624 zł w 2022 roku.
• 22 105 492 zł w 2021 roku.
• 14 532 900 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creative factory wyniosła 16 705 147 zł.
a
ktywa trwałe to 5 122 098 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 583 049 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 705 147 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 796 100 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 909 047 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 806 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 705 147 zł w 2022 roku.
• 19 228 105 zł w 2021 roku.
• 13 468 747 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creative factory wyniosły 9 909 047 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 705 147 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 871 351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 909 047 zł w 2022 roku
• 12 819 803 zł w 2021 roku
• 7 889 900 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creative factory wykazała przychody na poziomie 22 955 039 zł.
Organizacja zarobiła 534 687 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 146 890 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 387 797 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 102 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 146 890 zł w 2022 roku
• 42 105 zł w 2021 roku
• 69 666 zł w 2020 roku

Organizacja Creative factory wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Produkcja ceramicznych wyrobów stołowych i ozdobnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 4%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Grata Grzegorz posiada 64423 udziałów, które stanowią 75.8% firmy.
Domagała Andrzej posiada 4065 udziałów, które stanowią 4.8% firmy.
Największym udziałowcem od 16.02.2022 jest Grata Grzegorz kontrolujący 76% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.10.2019 do 16.02.2022 był Grata Grzegorz kontrolując 76% udziałów.
W okresie od 09.04.2019 do 15.10.2019 najwięcej udziałów posiadał Grata Grzegorz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 81%.

Podobne organizacje do CREATIVE FACTORY

Organizacja Numer KRS
1
0000523555
2
0000423968
3
0000666711
4
0000888547
5
0000848250
6
0000551152
7
0000605106
8
0000132007
9
0000737599
10
0000878810
11
0000605387
12
0000652245
13
0000950499
14
0000956443
15
0000063845
16
0000599568
17
0000113532
18
0000041284
19
0000316570
20
0000114136
21
0000696121
22
0000380184
23
0000067360
24
0000309355
25
0000803083
26
0000365540
27
0000583552
28
0000583553
29
0000583556
30
0000583568