Organizacja Creative factory osiągnęła 22 955 039 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 941 395 zł. Pozostałe przychody to 13 644 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 553 598 zł.
Zysk netto wyniósł 387 797 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 169 487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 955 039 zł w 2022 roku.
• 20 972 164 zł w 2021 roku.
• 15 523 148 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 29 156 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 387 797 zł w 2022 roku.
• 829 456 zł w 2021 roku.
• -89 469 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative factory wynosi 21 951 624 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 877 975 zł a 57 387 597 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 597 748 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 951 624 zł w 2022 roku.
• 22 105 492 zł w 2021 roku.
• 14 532 900 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative factory wyniosła 16 705 147 zł.
a
ktywa trwałe to 5 122 098 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 583 049 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 705 147 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 796 100 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 909 047 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 806 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 705 147 zł w 2022 roku.
• 19 228 105 zł w 2021 roku.
• 13 468 747 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative factory wyniosły 9 909 047 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 705 147 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 871 351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 909 047 zł w 2022 roku
• 12 819 803 zł w 2021 roku
• 7 889 900 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative factory wykazała przychody na poziomie 22 955 039 zł.
Organizacja zarobiła 534 687 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 146 890 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 387 797 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 102 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 146 890 zł w 2022 roku
• 42 105 zł w 2021 roku
• 69 666 zł w 2020 roku