J HOLIDAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000562210
NIP
5662014630
REGON
361729514

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
1,5 mln
zysk
732 tys.
wartość firmy
4,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
CIECHANÓW
Adres
UL. BOLESŁAWA LEŚMIANA, 5
Kod pocztowy
06-400
Rejestracja
2015-06-10
Rozpoczęcie działalności
2015-06-10
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja J holiday osiągnęła 1 542 832 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 542 828 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 810 340 zł.
Zysk netto wyniósł 732 488 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 213 803 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 542 832 zł w 2022 roku.
• 919 175 zł w 2021 roku.
• 96 101 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 117 982 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 732 488 zł w 2022 roku.
• 347 977 zł w 2021 roku.
• -139 895 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji J holiday wynosi 4 822 203 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 863 697 zł a 10 254 830 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 757 799 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 822 203 zł w 2022 roku.
• 2 319 022 zł w 2021 roku.
• 117 416 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów J holiday wyniosła 1 273 623 zł.
a
ktywa trwałe to 11 583 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 262 040 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 273 623 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 151 596 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 122 027 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 180 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 273 623 zł w 2022 roku.
• 560 250 zł w 2021 roku.
• 188 154 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 58%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 64%.
Marża operacyjna wyniosła 52%.
Marża netto wyniosła 47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -72.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania J holiday wyniosły 122 027 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 273 623 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -10 781 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 122 027 zł w 2022 roku
• 141 142 zł w 2021 roku
• 117 023 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku
• 62% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja J holiday wykazała przychody na poziomie 1 542 832 zł.
Organizacja zarobiła 798 546 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 66 058 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 732 488 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 044 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 66 058 zł w 2022 roku
• 14 174 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja J holiday wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność agentów turystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Elak Jolanta posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.