MARCO POLO TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000180285
NIP
5262734160
REGON
015585090

Podsumowanie

aktywa
3,1 mln
przychód
4,4 mln
zysk
-123 tys.
wartość firmy
3,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 96
Kod pocztowy
00-807
Rejestracja
2003-11-21
Rozpoczęcie działalności
2003-11-15
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marco polo travel osiągnęła 4 390 197 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 351 078 zł. Pozostałe przychody to 39 119 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 473 803 zł.
Strata netto wyniosła 122 726 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -934 501 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 390 197 zł w 2022 roku.
• 1 259 805 zł w 2021 roku.
• 3 285 326 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -65 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -122 726 zł w 2022 roku.
• 15 175 zł w 2021 roku.
• -283 869 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marco polo travel wynosi 3 318 000 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 10 975 493 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -748 935 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 318 000 zł w 2022 roku.
• 1 383 816 zł w 2021 roku.
• 2 369 582 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marco polo travel wyniosła 3 128 195 zł.
a
ktywa trwałe to 115 449 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 012 746 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 128 195 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 521 602 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 606 593 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -4580 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 128 195 zł w 2022 roku.
• 1 374 125 zł w 2021 roku.
• 708 169 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -24%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marco polo travel wyniosły 2 606 593 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 128 195 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 83%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -52 614 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 606 593 zł w 2022 roku
• 729 797 zł w 2021 roku
• 469 016 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 83% w 2022 roku
• 53% w 2021 roku
• 66% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marco polo travel wykazała przychody na poziomie 4 390 197 zł.
Organizacja zarobiła -108 531 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 195 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -122 726 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4293 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 195 zł w 2022 roku
• 44 773 zł w 2021 roku
• 52 256 zł w 2020 roku

Organizacja Marco polo travel wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Działalność agentów turystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Etravel posiada 600 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 18.06.2012 jest Etravel kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.09.2008 do 18.06.2012 była Netmedia kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 16.04.2008 do 25.09.2008 najwięcej udziałów posiadał Kłopociński Marcin . Jego udziały w tym czasie wynosiły 83%.

Podobne organizacje do MARCO POLO TRAVEL