SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE.KOMPLEMENTARUSZEM JEST SPÓŁKA - TRANSPORT GAPIŃSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z PRZYJĘTYM SPOSOBEM REPREZENTACJI. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIEKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO REPREZENTACJI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.PREZESEM ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA JEST MAREK ALEKSANDER GAPIŃSKI, CZŁONKIEM ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA JEST EWA MONIKA WIERZBIŃSKA.
Organizacja Transport Gapiński I osiągnęła 6 747 389 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 631 376 zł. Pozostałe przychody to 116 014 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 498 310 zł.
Zysk netto wyniósł 133 065 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 737 521 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 747 389 zł w 2024 roku.
• 6 669 372 zł w 2023 roku.
• 7 109 643 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -17 232 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 133 065 zł w 2024 roku.
• 73 376 zł w 2023 roku.
• 1 152 861 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport Gapiński I wynosi 526 tys. zł.
EBITDA Transport Gapiński I wynosi 599 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
35 885 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 526 287 zł w
2024 roku.
• 464 023 zł w
2023 roku.
• 1 452 097 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
34 604 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 599 310 zł w
2024 roku.
• 520 333 zł w
2023 roku.
• 1 656 389 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport Gapiński I wynosi 6 828 825 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 330 654 zł a 16 868 473 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 649 653 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 828 825 zł w 2024 roku.
• 6 438 255 zł w 2023 roku.
• 10 994 678 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport Gapiński I wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2024 roku.
• 0,28% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transport Gapiński I charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 758 232
zł.
Koszty operacyjne Transport Gapiński I wyniosły 6 105 089
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
62 373 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 758 232 zł w 2024 roku
• 914 631 zł w 2023 roku
• 913 589 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2024 roku
•
15% w 2023 roku
•
16% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport Gapiński I wyniosła 5 093 625 zł.
a
ktywa trwałe to 362 251 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 731 374 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 093 625 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 397 738 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 695 887 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 630 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 093 625 zł w 2024 roku.
• 5 624 227 zł w 2023 roku.
• 2 510 441 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport Gapiński I wyniosły 2 695 887 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 093 625 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 327 968 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 695 887 zł w 2024 roku
• 3 359 554 zł w 2023 roku
• 319 144 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2024 roku
• 60% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport Gapiński I wykazała przychody na poziomie 6 747 389 zł.
Organizacja zarobiła 142 482 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9417 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 133 065 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9417 zł w 2024 roku
• 13 306 zł w 2023 roku
• 118 575 zł w 2022 roku
Organizacja Transport Gapiński I wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki