SMART DIGITAL MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000559553
NIP
9542750972
REGON
243703118

Podsumowanie

aktywa
42 tys.
przychód
65 tys.
zysk
-1,2 mln
wartość firmy
43 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. KLONOWA, 32
Kod pocztowy
40-168
Rejestracja
2015-05-22
Rozpoczęcie działalności
2014-11-01
Kapitał zakładowy
200000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Smart digital media osiągnęła 65 124 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1652 zł. Pozostałe przychody to 63 473 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 232 312 zł.
Strata netto wyniosła 1 230 660 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -24 634 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 124 zł w 2021 roku.
• 60 776 zł w 2020 roku.
• 74 272 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -305 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 230 660 zł w 2021 roku.
• -216 838 zł w 2020 roku.
• -18 300 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart digital media wynosi 43 416 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 162 811 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -253 523 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 43 416 zł w 2021 roku.
• 816 940 zł w 2020 roku.
• 988 565 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Smart digital media wyniosła 41 511 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 10 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 31 511 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 41 511 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -195 430 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 236 941 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -412 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 41 511 zł w 2021 roku.
• 1 193 609 zł w 2020 roku.
• 1 561 344 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2,965%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 630%.
Marża operacyjna wyniosła -26,400%.
Marża netto wyniosła -1,890%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -741 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 157.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6614 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -470.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Smart digital media wyniosły 236 941 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 41 511 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 571%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -47 941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 236 941 zł w 2021 roku
• 158 379 zł w 2020 roku
• 309 276 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 136.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 571% w 2021 roku
• 13% w 2020 roku
• 20% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Smart digital media wykazała przychody na poziomie 65 124 zł.
Organizacja zarobiła -1 230 660 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 230 660 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Smart digital media wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Koxbox posiada 1000 udziałów, które stanowią 50% firmy.
E Smart Digital Media posiada 1000 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• E Smart Digital Media (50% udziałów)
• Koxbox (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.03.2018 do 25.04.2022:
• Koxbox (50% udziałów)
• Allgame (50% udziałów)
W okresie od 20.09.2017 do 22.03.2018 najwięcej udziałów posiadał Koxbox . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.