SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH W IMIENIU SPÓŁKI, UPOWAŻNIENI SĄ: 1) PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z WICEPREZESEM ZARZĄDU; 2) PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja GP Sport Marketing osiągnęła 3 085 163 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 082 680 zł. Pozostałe przychody to 2484 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 054 179 zł.
Zysk netto wyniósł 28 500 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 415 884 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 085 163 zł w 2024 roku.
• 2 536 540 zł w 2023 roku.
• 968 411 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 28 500 zł w 2024 roku.
• 66 983 zł w 2023 roku.
• 51 412 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji GP Sport Marketing wynosi 2 477 842 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
285 003 zł a 7 712 908 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 320 430 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 477 842 zł w 2024 roku.
• 2 244 649 zł w 2023 roku.
• 1 086 710 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji GP Sport Marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
GP Sport Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 118 305
zł.
Koszty operacyjne GP Sport Marketing wyniosły 3 037 144
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
15 389 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 118 305 zł w 2024 roku
• 112 562 zł w 2023 roku
• 84 856 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
5% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów GP Sport Marketing wyniosła 562 523 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 4653 zł.
a
ktywa obrotowe to 557 870 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 562 523 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 409 421 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 153 103 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 562 523 zł w 2024 roku.
• 643 973 zł w 2023 roku.
• 470 459 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania GP Sport Marketing wyniosły 153 103 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 562 523 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 153 103 zł w 2024 roku
• 263 053 zł w 2023 roku
• 156 522 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2024 roku
• 41% w 2023 roku
• 33% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja GP Sport Marketing wykazała przychody na poziomie 3 085 163 zł.
Organizacja zarobiła 36 169 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7669 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 28 500 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 676 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7669 zł w 2024 roku
• 9290 zł w 2023 roku
• 7920 zł w 2022 roku