FOOD DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000524726
NIP
5252582300
REGON
147148674

Podsumowanie

aktywa
3,4 mln
przychód
13,2 mln
zysk
645 tys.
wartość firmy
11,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JANINÓWKA, 17
Kod pocztowy
03-562
Rejestracja
2014-09-24
Rozpoczęcie działalności
2014-09-01
Kapitał zakładowy
270000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Food design osiągnęła 13 158 111 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 158 111 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 513 362 zł.
Zysk netto wyniósł 644 748 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 839 624 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 158 111 zł w 2022 roku.
• 7 078 410 zł w 2021 roku.
• 3 643 005 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 72 086 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 644 748 zł w 2022 roku.
• 723 188 zł w 2021 roku.
• -2 223 846 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Food design wynosi 11 715 169 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 364 101 zł a 32 895 277 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 803 371 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 715 169 zł w 2022 roku.
• 7 611 692 zł w 2021 roku.
• 2 428 670 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Food design wyniosła 3 364 807 zł.
a
ktywa trwałe to 200 086 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 164 721 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 364 807 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 485 468 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 879 339 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 304 444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 364 807 zł w 2022 roku.
• 2 645 020 zł w 2021 roku.
• 1 760 151 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 133%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Food design wyniosły 2 879 339 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 364 807 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 364 072 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 879 339 zł w 2022 roku
• 2 804 300 zł w 2021 roku
• 2 642 620 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2022 roku
• 106% w 2021 roku
• 150% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Food design wykazała przychody na poziomie 13 158 111 zł.
Organizacja zarobiła 644 748 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 644 748 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -14 451 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Food design wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Czerwińska Małgorzata posiada 2100 udziałów, które stanowią 38.9% firmy.
Kowalczyk Osiak Barbara posiada 2100 udziałów, które stanowią 38.9% firmy.
Place Care posiada 1200 udziałów, które stanowią 22.2% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kowalczyk Osiak Barbara (39% udziałów)
• Czerwińska Małgorzata (39% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.10.2017 do 08.03.2021:
• Kowalczyk Osiak Barbara (33% udziałów)
• Sekuła Henryka (33% udziałów)
• Place Care (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.04.2017 do 02.10.2017:
• Kowalczyk Osiak Barbara (33% udziałów)
• Sekuła Henryka (33% udziałów)
• Fine Growth Capital (33% udziałów)