E-COMMERCE PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000505855
NIP
8992752781
REGON
022392684

Podsumowanie

aktywa
240 tys.
przychód
1,5 mln
zysk
462 tys.
wartość firmy
2,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WSPÓLNA, 63B
Kod pocztowy
00-687
Rejestracja
2014-04-10
Rozpoczęcie działalności
2014-04-10
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja E-commerce pro osiągnęła 1 518 262 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 518 217 zł. Pozostałe przychody to 45 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 056 079 zł.
Zysk netto wyniósł 462 138 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -616 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 518 262 zł w 2022 roku.
• 597 269 zł w 2021 roku.
• 805 496 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 57 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 462 138 zł w 2022 roku.
• -140 193 zł w 2021 roku.
• -140 442 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-commerce pro wynosi 2 860 725 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 6 469 927 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -180 481 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 860 725 zł w 2022 roku.
• 398 179 zł w 2021 roku.
• 536 997 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów E-commerce pro wyniosła 239 618 zł.
a
ktywa trwałe to 16 050 zł.
a
ktywa obrotowe to 223 568 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 239 618 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -396 710 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 636 327 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -391 766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 239 618 zł w 2022 roku.
• 1 202 394 zł w 2021 roku.
• 1 505 267 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 193%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -116%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 224.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania E-commerce pro wyniosły 636 327 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 239 618 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 266%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -315 234 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 636 327 zł w 2022 roku
• 2 061 241 zł w 2021 roku
• 2 223 922 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 266% w 2022 roku
• 171% w 2021 roku
• 148% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja E-commerce pro wykazała przychody na poziomie 1 518 262 zł.
Organizacja zarobiła 518 342 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 56 204 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 462 138 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2853 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 56 204 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja E-commerce pro wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 91% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Próchnik posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 07.03.2017 jest Próchnik kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.07.2015 do 07.03.2017 był Próchnik kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 03.07.2014 do 30.07.2015 najwięcej udziałów posiadał Próchnik . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.