Organizacja E-commerce pro osiągnęła 1 518 262 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 518 217 zł. Pozostałe przychody to 45 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 056 079 zł.
Zysk netto wyniósł 462 138 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -616 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 518 262 zł w 2022 roku.
• 597 269 zł w 2021 roku.
• 805 496 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 57 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 462 138 zł w 2022 roku.
• -140 193 zł w 2021 roku.
• -140 442 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-commerce pro wynosi 2 860 725 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 469 927 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -180 481 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 860 725 zł w 2022 roku.
• 398 179 zł w 2021 roku.
• 536 997 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów E-commerce pro wyniosła 239 618 zł.
a
ktywa trwałe to 16 050 zł.
a
ktywa obrotowe to 223 568 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 239 618 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -396 710 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 636 327 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -391 766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 239 618 zł w 2022 roku.
• 1 202 394 zł w 2021 roku.
• 1 505 267 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 193%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -116%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 224.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania E-commerce pro wyniosły 636 327 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 239 618 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 266%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -315 234 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 636 327 zł w 2022 roku
• 2 061 241 zł w 2021 roku
• 2 223 922 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 266% w 2022 roku
• 171% w 2021 roku
• 148% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja E-commerce pro wykazała przychody na poziomie 1 518 262 zł.
Organizacja zarobiła 518 342 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 56 204 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 462 138 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2853 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 56 204 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja E-commerce pro wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 91% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Próchnik
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 07.03.2017 jest
Próchnik
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.07.2015 do 07.03.2017
był Próchnik
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 03.07.2014 do 30.07.2015 najwięcej udziałów posiadał Próchnik . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.