Produkcja herbatników Petit Beurre w różnych wariantach.
Asortyment obejmuje bezy, sękacze, wafle przekładane oraz biszkopty.
Produkcja wafli suchych i podlewanych polewami od 2018 roku.
Działalność zgodna z europejskimi standardami jakości.
Zaufanie klientów w Polsce i zagranicą dzięki doświadczeniu zespołu.
Eurobrand Sp. z o.o. to polska firma z siedzibą w Warszawie, która z powodzeniem działa na rynku słodyczy od 2013 roku. Specjalizuje się w produkcji różnorodnych słodkości, w tym herbatników Petit Beurre oraz wafli, oferując je w wielu smakowych wariantach, które zadowolą każde podniebienie. Oprócz herbatników, asortyment firmy obejmuje także bezy, sękacze, wafle przekładane i biszkopty. Od 2018 roku Eurobrand poszerzyła swoją działalność o produkcję wafli zarówno suchych, jak i pokrytych polewami, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Dzięki doświadczeniu zespołu oraz przestrzeganiu europejskich standardów, przedsiębiorstwo zdobyło zaufanie klientów zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Misją Eurobrandu jest dostarczanie słodkości najwyższej jakości, co potwierdzają liczne pozytywne opinie zadowolonych klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Eurobrand osiągnęła 21 576 485 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 541 636 zł. Pozostałe przychody to 34 849 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 787 865 zł.
Zysk netto wyniósł 753 771 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 850 025 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 576 485 zł w 2024 roku.
• 21 485 040 zł w 2023 roku.
• 18 161 735 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 94 525 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 753 771 zł w 2024 roku.
• 631 362 zł w 2023 roku.
• 265 415 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Eurobrand wynosi 1,16 mln zł.
EBITDA Eurobrand wynosi 1,23 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
144 866 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 157 427 zł w
2024 roku.
• 845 890 zł w
2023 roku.
• 434 412 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
153 220 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 232 175 zł w
2024 roku.
• 901 105 zł w
2023 roku.
• 502 207 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Eurobrand wynosi 18 762 552 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 363 144 zł a 53 941 213 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 798 582 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 762 552 zł w 2024 roku.
• 17 924 400 zł w 2023 roku.
• 13 771 555 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Eurobrand wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2024 roku.
• 0,22% w 2023 roku.
• 0,29% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 291 878
zł.
Koszty operacyjne Eurobrand wyniosły 20 384 208
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
159 802 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 291 878 zł w 2024 roku
• 1 141 524 zł w 2023 roku
• 985 237 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Eurobrand wyniosła 4 915 255 zł.
a
ktywa trwałe to 140 065 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 775 191 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 915 255 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 817 525 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 097 730 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 380 403 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 915 255 zł w 2024 roku.
• 4 436 495 zł w 2023 roku.
• 4 546 915 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 41%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Eurobrand wyniosły 3 097 730 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 915 255 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 130 896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 097 730 zł w 2024 roku
• 3 002 371 zł w 2023 roku
• 3 744 153 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2024 roku
• 68% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Eurobrand wykazała przychody na poziomie 21 576 485 zł.
Organizacja zarobiła 968 122 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 214 351 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 753 771 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 26 850 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 214 351 zł w 2024 roku
• 193 889 zł w 2023 roku
• 71 460 zł w 2022 roku
Organizacja Eurobrand wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.6%.
Największym udziałowcem od 15.11.2014 jest
Saniewski Bogumił
kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.05.2014 do 15.11.2014
był Saniewski Bogumił
kontrolując 55% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.09.2013 do 15.05.2014:
• Saniewski Bogumił (33% udziałów)
• Raniszewski Zbigniew (33% udziałów)
• Olaniszyn Marek (33% udziałów)