FUNDACJA KONSUMENTÓW KRS
0000471167
NIP
5213652522
REGON
146794828

Podsumowanie

aktywa
134 tys.
przychód
263 tys.
zysk
3 tys.
wartość firmy
278 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. STEFANA BATOREGO, 18
Kod pocztowy
02-591
Rejestracja
2013-07-24
Rozpoczęcie działalności
2013-07-24
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD FUNDACJI SKŁADA SIĘ Z JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU FUNDACJI. W PRZYPADKU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU FUNDACJI DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU FUNDACJI DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fundacja konsumentó osiągnęła 262 762 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 256 700 zł. Pozostałe przychody to 6062 zł.
Całkowite koszty wyniosły 254 199 zł.
Zysk netto wyniósł 2502 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 262 762 zł w 2022 roku.
• 2 093 795 zł w 2021 roku.
• 1 508 700 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 918 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2502 zł w 2022 roku.
• 97 120 zł w 2021 roku.
• -65 586 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja konsumentó wynosi 278 077 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 25 018 zł a 656 906 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 15 468 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 278 077 zł w 2022 roku.
• 1 875 361 zł w 2021 roku.
• 1 023 979 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fundacja konsumentó wyniosła 134 051 zł.
a
ktywa obrotowe to 134 051 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 134 051 zł.
f
undusz własny to 123 859 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 191 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 20 150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 134 051 zł w 2022 roku.
• 220 129 zł w 2021 roku.
• 939 331 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fundacja konsumentó wyniosły 10 191 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 134 051 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 191 zł w 2022 roku
• 98 772 zł w 2021 roku
• 915 093 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku
• 97% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fundacja konsumentó wykazała przychody na poziomie 262 762 zł.
Organizacja zarobiła 2502 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2502 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fundacja konsumentó wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do FUNDACJA KONSUMENTÓ

Organizacja Numer KRS
1
0000565003
2
0000512391
3
0000393732
4
0000419220
5
0000446351
6
0000603697
7
0000429388
8
0000515100
9
0000096547
10
0000059074
11
0000222428
12
0000258660
13
0000059299
14
0000471634
15
0000519581
16
0000094560
17
0000071983
18
0000220589
19
0000464918
20
0000217556
21
0000459427
22
0000217396
23
0000300704
24
0000430046
25
0000444271
26
0000524667
27
0000727764
28
0000275175
29
0000288715
30
0000742376