Organizacja Eko-Oil Transport osiągnęła 2 652 939 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 652 939 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 780 981 zł.
Strata netto wyniosła 128 042 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 378 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 652 939 zł w 2024 roku.
• 2 635 014 zł w 2023 roku.
• 2 670 666 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -18 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -128 042 zł w 2024 roku.
• -111 007 zł w 2023 roku.
• -191 452 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Eko-Oil Transport wynosi -112 tys. zł.
EBITDA Eko-Oil Transport wynosi 530 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Eko-Oil Transport wynosi 4 765 618 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 15 983 959 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 680 267 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 765 618 zł w 2024 roku.
• 4 849 700 zł w 2023 roku.
• 4 956 723 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Eko-Oil Transport wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2024 roku.
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Eko-Oil Transport charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 409 810
zł.
Koszty operacyjne Eko-Oil Transport wyniosły 2 764 671
zł.
Wynagrodzenia stanowią 15%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
58 544 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 409 810 zł w 2024 roku
• 433 578 zł w 2023 roku
• 285 392 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
15% w 2024 roku
•
16% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Eko-Oil Transport wyniosła 4 725 216 zł.
a
ktywa trwałe to 4 391 237 zł.
a
ktywa obrotowe to 333 978 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 725 216 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 995 990 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 729 226 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 674 317 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 725 216 zł w 2024 roku.
• 4 890 525 zł w 2023 roku.
• 4 708 292 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Eko-Oil Transport wyniosły 729 226 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 725 216 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 104 175 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 729 226 zł w 2024 roku
• 766 494 zł w 2023 roku
• 473 253 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2024 roku
• 16% w 2023 roku
• 10% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Eko-Oil Transport wykazała przychody na poziomie 2 652 939 zł.
Organizacja zarobiła -111 782 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 260 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -128 042 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2323 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 260 zł w 2024 roku
• 26 065 zł w 2023 roku
• 18 798 zł w 2022 roku